Gå til innhold

Sende Ps3 på rep ?

Anbefalte innlegg

Hei.

Vurderer å sende Ps3en min på rep.

Oppført seg merkelig de siste 2 månedene. Jeg får ikke lyd på spillet aliens vs predator og heavy rain demoen(disse hittil). Alt annet får jeg lyd på. og A vs P spillet hadde jeg lyd på i starten,men nå kjenner den ikke igjen lydsporet eller hva jeg fikk varsel om.

Den nekter å spille av en viss CD jeg har. Den har slått seg helt off av seg selv sånn at jeg måtte slå av og på hovedbryteren osv..

Tinga fungerer på andre enheter, og har testa alt annet for å sjekke om det skjer med andre spill,cder osv.. men det gjør det ikke. Alle de tinga som ikke fungerer optimalt er helt strøkne og fungerte de første gangene (utenom heavy rain demoen).

Har noen spørsmål rundt innsending også.

Er det bare selve konsollen jeg skal levere ? ikke noe strømkabel eller noe annet..

Har jeg rett på 1 lånemaskin ?

Hvor lang tid må jeg sånn ca regne med å vente ?

Takker for all hjelp :)

P.S For de som er nysgjerrige. Maskinen er 1 år og 5-6 mnd gammel. Er 80 gben. Har stått oppå stereobenk hele tida med mye luft, og blitt tørka støv av og støvsuga jevnlig. ;) Har heller ikke spilt noe unormalt mye på den.

Endret av RockyIII
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Vurderer å sende Ps3en min på rep.

Oppført seg merkelig de siste 2 månedene. Jeg får ikke lyd på spillet aliens vs predator og heavy rain demoen(disse hittil). Alt annet får jeg lyd på. og A vs P spillet hadde jeg lyd på i starten,men nå kjenner den ikke igjen lydsporet eller hva jeg fikk varsel om.

Den nekter å spille av en viss CD jeg har. Den har slått seg helt off av seg selv sånn at jeg måtte slå av og på hovedbryteren osv..

Tinga fungerer på andre enheter, og har testa alt annet for å sjekke om det skjer med andre spill,cder osv.. men det gjør det ikke. Alle de tinga som ikke fungerer optimalt er helt strøkne og fungerte de første gangene (utenom heavy rain demoen).

Har noen spørsmål rundt innsending også.

Er det bare selve konsollen jeg skal levere ? ikke noe strømkabel eller noe annet.. Kun konsoll skal inn

Har jeg rett på 1 lånemaskin ? Ja, men selger er ikke pålagt å levere ut splitter ny maskin, dvs at selger gir lånemaskin hvis han har en til det formålet

Hvor lang tid må jeg sånn ca regne med å vente ? Min 80GB har vært inne 2 ganger, tatt 1 mnd hver gang.

Takker for all hjelp :)

P.S For de som er nysgjerrige. Maskinen er 1 år og 5-6 mnd gammel. Er 80 gben. Har stått oppå stereobenk hele tida med mye luft, og blitt tørka støv av og støvsuga jevnlig. ;) Har heller ikke spilt noe unormalt mye på den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...