Rottenspacehead Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Hei. Vurderer å sende Ps3en min på rep. Oppført seg merkelig de siste 2 månedene. Jeg får ikke lyd på spillet aliens vs predator og heavy rain demoen(disse hittil). Alt annet får jeg lyd på. og A vs P spillet hadde jeg lyd på i starten,men nå kjenner den ikke igjen lydsporet eller hva jeg fikk varsel om. Den nekter å spille av en viss CD jeg har. Den har slått seg helt off av seg selv sånn at jeg måtte slå av og på hovedbryteren osv.. Tinga fungerer på andre enheter, og har testa alt annet for å sjekke om det skjer med andre spill,cder osv.. men det gjør det ikke. Alle de tinga som ikke fungerer optimalt er helt strøkne og fungerte de første gangene (utenom heavy rain demoen). Har noen spørsmål rundt innsending også. Er det bare selve konsollen jeg skal levere ? ikke noe strømkabel eller noe annet.. Har jeg rett på 1 lånemaskin ? Hvor lang tid må jeg sånn ca regne med å vente ? Takker for all hjelp P.S For de som er nysgjerrige. Maskinen er 1 år og 5-6 mnd gammel. Er 80 gben. Har stått oppå stereobenk hele tida med mye luft, og blitt tørka støv av og støvsuga jevnlig. Har heller ikke spilt noe unormalt mye på den. Endret 28. februar 2010 av RockyIII Lenke til kommentar
anonymus94 Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Jeg har også 80 gb av ps3. den henger seg opp av og til. men ellers helt grei. men har du prøvd og system gjennoprette? har ikke gjort det selv men det kan sikkert virke. Har du prøvd og instalere demoene på nytt? Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 1. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2010 Jeg kan prøve med systemgjenoppretting Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Hei. Vurderer å sende Ps3en min på rep. Oppført seg merkelig de siste 2 månedene. Jeg får ikke lyd på spillet aliens vs predator og heavy rain demoen(disse hittil). Alt annet får jeg lyd på. og A vs P spillet hadde jeg lyd på i starten,men nå kjenner den ikke igjen lydsporet eller hva jeg fikk varsel om. Den nekter å spille av en viss CD jeg har. Den har slått seg helt off av seg selv sånn at jeg måtte slå av og på hovedbryteren osv.. Tinga fungerer på andre enheter, og har testa alt annet for å sjekke om det skjer med andre spill,cder osv.. men det gjør det ikke. Alle de tinga som ikke fungerer optimalt er helt strøkne og fungerte de første gangene (utenom heavy rain demoen). Har noen spørsmål rundt innsending også. Er det bare selve konsollen jeg skal levere ? ikke noe strømkabel eller noe annet.. Kun konsoll skal inn Har jeg rett på 1 lånemaskin ? Ja, men selger er ikke pålagt å levere ut splitter ny maskin, dvs at selger gir lånemaskin hvis han har en til det formålet Hvor lang tid må jeg sånn ca regne med å vente ? Min 80GB har vært inne 2 ganger, tatt 1 mnd hver gang. Takker for all hjelp P.S For de som er nysgjerrige. Maskinen er 1 år og 5-6 mnd gammel. Er 80 gben. Har stått oppå stereobenk hele tida med mye luft, og blitt tørka støv av og støvsuga jevnlig. Har heller ikke spilt noe unormalt mye på den. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Strengt tatt har du ikke rett på lånekonsoll. ps3 er ikke en ting man MÅ ha i hverdagen. er man heldig får man llånekonsoll, men butikkene kan slå seg vrang her. de kan jo ikke ha låneprodukter av hver modell og slikt. mobil, tv, data er noe som er nødvendig i hverdagen Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 mobil, tv, data er noe som er nødvendig i hverdagen Men i og med at man kan bruke PS3 som en data via Linux, så kan dem ikke komme med at den ikke er nødvendig i hverdagen Lenke til kommentar
anonymus94 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Les denne hvis du ikke har sett den enda... http://www.vg.no/spill/artikkel.php?artid=582123 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå