Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Sove med åpent vindu

Bandidos-Pelle

Anbefalte innlegg

Hei,

Har i alle år sovet med åpent vindu, så og si uansett årstid, men da jeg ble sjuk her forleden følte jeg meg nesten verre dagen etterpå da jeg våknet opp og lurte på om det kunne ha noen sammenheng med at jeg har åpent vindu. Det er sikkert en -10 her om natten, og som et eksperiment bestemte jeg meg for å ikke ha vinduet åpent i natt. Resultatet ble at jeg føler meg mye bedre i dag, og lurer på om det finns noe forskningsmessig holdbarhet i disse påstandene? Jeg skjønner egentlig ikke helt logikken i at det er lurt å sove med åpent vindu når man er sjuk, det blir tross alt svært svært kaldt på rommet dagen derpå.

Noen ideer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når graderstokken viser over 0 grader (altså på plussiden)så sover jeg alltid med vinduet åpent, er det under 0 (på minussiden) holder det som regel med at ventilen er åpen. Hvis jeg sover med vinduet igjen og det blir veldig innestenkt så blir jeg syk med en gang. Da starter det med at jeg får vondt i halsen -> mandlene -> forkjølet.

Kanskje det kan vær et alternativ og ha en ventil åpent istede for et vindu når det begynner å bli på minussiden, slik som jeg? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...