Fixit Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Driver å redigerer video ute på turneringer og trenger en bærbar som dra pinnacle knirkefritt. Noen forslag, budsjett opp mot 13000 Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Etter et langt videoredigerings-liv kan jeg gi noen generelle tips: *Velg Asus for stabilitet http://www.engadget.com/2009/11/17/laptop-reliability-survey-asus-and-toshiba-win-hp-fails/ *Oppløsning på skjerm er kjempeviktig for å få plass til å se detaljer i redigeringa. *Prosessorkraft er viktig, og du trenger ikke nødvendigvis bøtter av RAM og HDD (du kjøper eksterne HDD'er) *Gode innebygde høyttalere er et veldig stort pluss *Et godt headset (Sony 7506 er bransjestandard) *Bør ha digital lyd (SPDIF) og HDMI ut så du kan koble maskina til eksterne enheter for bedre detaljkontroll *Blu-Ray-brenner for å kunne brenne filmer i HD-format *Mange USB-porter (man får fort 10-12 eksterne harddisker En relativt god (men stygg!) maskin kan være denne: http://www.multicom.no/SystemConfigurator.aspx?q=st:10577400;c:100561;fl:0 Den har til og med 3G-nett innebygd (det vil si du kan poppe inn SIM-kortet ditt og surfe på nett i ei knipe). Endret 28. februar 2010 av Ursa Lenke til kommentar
Fixit Skrevet 28. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2010 Supert, takk for gode råd!! Har du noen erfaring med fujitsu forresten? Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Har faktisk ikke vært borti en Fujitsu-Siemens (nå Fujitsu) laptop som ikke har vært inne på service minst 1 gang iløpet av de første 6 mnd. Har forsåvidt ikke vært borti mer enn 8-10 stk, men det er god nok erfaring for meg Lenke til kommentar
Fixit Skrevet 28. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2010 Ser poenget, har en xi3650 som har fungert knirkefritt selv men om det er mange med dårlige erfaringer så skal jeg selvsagt ikke anbefal Fujitsu videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå