Villmink Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Hei. Jeg har lyst til å kjøpe meg en trådløs router til ADSL linja mi. Jeg er litt i tvil om en vanlig billig router, som f.eks D-link routeren til litt over 1000 lappen kan gjøre jobben, da signalet må gjennom to vegger som jeg tror er av gips. Avstanden er ikke så lang sett bort fra veggene, ca 10-15 meter. Kan jeg bruke D-link routeren til dette eller bør jeg satse på noe annet? Jeg bruker nå D-link DI-604 som er en lignende router men mangler trådløs del, dette har fungert greit så jeg har derfor lyst til å kjøpe D-link igjen. Lenke til kommentar
enden Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 hvis det ikke er mye stål/annet metall i veggene så bør det gå bra det. Kan jo alltids høre om du kan få låne en for å teste - burde ikke være noe problem om du argumenterer for at du ikke vil kjøpe noe du ikke vet virker! Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 6. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2003 Tror ikke det er mye stål eller metall i bygningen, det er et gammelt hotell som er pusset opp og Ikeafisert med blant annet gipsvegger så jeg tror det er mest gips og kansje tre i veggene. Jeg får høre med noen webshopper om de kan la meg sende den tilbake hvis det ikke virker. Lenke til kommentar
mascot Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Gips er i grunnen en av de værste "killerene" for trådløst. Men gi det et forsøk. Du har i alle tilfeller 14 dagers returrett ifølge angrefristloven. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå