Hansy Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Facebook har mange underholdende spill, men de har også mange fantastisk kjedelige spill. Hva slags spill spiller du for tiden, og hva handler det om? Jeg kom i dag over et spill som heter Ponzi, det handler om å starte opp en bedrift, ansette arbeidere, og gjøre oppdrag innad i bedriften. Lenke til kommentar
anonymus94 Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Spiller Cafe World og Mafia Wars Lenke til kommentar
anonymus94 Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Prøvde ponzi men får hele tiden melding om at den har mistet kontakten med serverene Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Har spilt Super Slot Machines nesten hver eneste dag i over et år nå. I dag kom jeg til level 10. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+4123456 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Spiller kun Mafia Wars faktisk, der levler jeg egentlig ganske sakte, men har i tillegg en ekstrem slossestatistikk Lenke til kommentar
frds Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Har spilt en del FarmVille, handler vel egentig om å drive en gård, samt å tjene penger. Kan bli litt kjedelig i lengden. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 IcyTower! Har en score på 20000 på classic tower, yeah! Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 FarmVille her. Jeg er level 36, og storkoser meg med det spillet. Jeg startet egentlig med FarmTown, men da jeg hadde glemt å høste avlingene to ganger på rad, så fant jeg ut det var på tide å slutte. Jeg spiller også litt School of Magic, Movie Quiz og Bejeweled Blitz. Men for det meste FarmVille. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Alt for mange. Bowling Buddies Café World Castle Age (sykt avhengig) Counter Strike: Red Team Go Country Story Dragon Wars Dungeons & Dragons: Tiny Adventures Farm Town FarmVille Fashion Wars Gangster City Geo Challenge Hang Up Friend Happy Aquarium Mafia Wars Minigolf Party PathWords Pet Dragon One PetVille Pirates: Rule the Caribbean! Restaurant City Special Forces Super Slot Machines Treasure Madness (sykt digg) Vampire Wars Word Challenge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå