Blabla1 Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Hei, Skjermkortet mitt oppfører seg rart. Kjører et MSI 8800 GTX som jeg har hatt i 3-4 år. Skulle til å spille litt Empire total war så klikker spillet grafisk. Så sjekker jeg tempen en god stund etterpå og jeg kommer aldrig under 80 grader. Har pleid å være på omtrent 60. Har åpnet kabinettet og tittet inn. Mye støv, men viftene går de.. Håper noen vet hva som kan være feil med? =( Takk for hjelp Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Skjekket kjølepastaen på GPU? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Etter såpass lang tid har nok 8800'n din gått tett av støv. Denne må renses, støvet funker som isolator og isolerer istedet for å avlede varme. Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 28. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Takk for svar Jeg støvsugde pcen og fikk det ned til 75 grader Edit, justerte vifta til 100%. 60 grader. Går sikkert automatisk til 100% under spilling uansett? Endret 28. februar 2010 av Zonked223 Lenke til kommentar
eXclusive1337 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Takk for svar Jeg støvsugde pcen og fikk det ned til 75 grader Edit, justerte vifta til 100%. 60 grader. Går sikkert automatisk til 100% under spilling uansett? Anbefaler å kjøpe en Air spray, billig på bensinstasjon? og spraye inne i ribbene på kortet. Da vil det aller meste fly avgårde xD.. Du kan jo også skru av plastikk dekselet på kortet, så du får bedre tilgang til å blåse, og du kan også skru av hele kjøleren, og vaske kjøleren, og putte på ny kjølepasta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå