Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ute på byen i Bergen

Gjest rart

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg er enig med deg i at det finnes ingen absolutte bruksanvisninger, men eg er ikke enig med deg i kritikken av PUA.

Du må være uenig så mye du vil.

Eg kan forstå at folk får feil inntrykk av PUA når man ser annenhver person ute bruker mindre innøvde teknikker for å komme i kontakt med jenter, og alle bruker så og si samme "oppskrift". Med visse mindre modifikasjoner. Men disse personene har missforstått PUA-konseptet, i mer eller mindre grad, i sitt helhjertede forsøk på å få seg et nummer.

Dette gjør det jo ikke akkurat bedre...

Så mitt forslag er at du setter deg inn i hva PUA er, før du kritiserer det, og om du absolutt må kritisere noen for PUA, så får du kritisere de som tror at det holder å lese ei bok for å bli den nye Don Juan.

Folk som ikke kan det de prøver å drive med finnes over alt. Eg kritiserer ikke fotball fordi en gjeng ungdommer spiller dårlig på den lokale idrettsplassen. Det bør ingen gjøre.

Jeg har satt meg vel inn i hva PUA er, det betyr IKKE at jeg må like det, og det gjør jeg ikke heller. Kjempefint at du vet hva konstruktiv kritikk vil si, stakkars ungdommer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...