emilaleksander Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Hei! Jeg tengte jeg skulle begynne å se på anlegg/hjemmekino. Jeg har en flatskjerm og ps3, jeg har lyst på bedre lyd. Men vill ikke kjøpe hjemmekino pakke pga at det alerede er blu-ray på ps3´n. Kan man koble et slikt mini anlegg på ps3? Er det mulig får meg å bare kjøpe forsterker og høytalere hvordan gjør man alt dette Tengte å bruke en 3000 - 5000kr Lenke til kommentar
AndreasGS Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=303911 Det er vel det beste hjemmekino anlegget du får til under 5000. Kjenner flere som har dette og bruker det til ps3 Lenke til kommentar
Junkers Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) Støtter Andreas fullt ut her ! Har selv satt opp et slikt for familie som benytter den sammen med PS3 for spill og film. Ikke la deg lure av at noen putter det i kategorien PC-anlegg. Dette er en ulv i fåreklær, en "Bose-light" for å være litt flåsete Som elektronikkdesigner vet jeg litt om hvilke kvalitetskomponenter som sitter i forsterkeren på denne. NB ! Det er nettbutikk som selger denne langt billigere enn Komplett: https://prisguiden.no/produkt/22197 Endret 3. mars 2010 av Junkers Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Et rent stereooppsett kommer du også veldig langt med. Må det på død og liv være et surroundanlegg? Lenke til kommentar
Mr. Sandåker Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Støtter og andreas her veldig sterkt, har selv brukt dette på pc og Xbox i mitt tilfelle. Og masse fester. spiller veeeldig bra, og hvis du liker en god rumlefølelse i magen så er dette ett bra kjøp. Ikke så værst dyr heller, har vurdert dette selv faktisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå