Reow Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Hey, jeg var så utrolig spent etter trailerne så jeg lasta ned demo til battlefield bad company, både nummer 1 og 2, men det rare er at ingen av de funker online. Jeg har internett forbindelse og er logget på PSN, så trykker jeg på online in-game, så står det connecting en stund så står det failed to connect EA ellerno nedtur! Jeg vil spille! noen som vet? Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Betaen er over, desverre. spillet åpner om noen dager. Vet ikke noe om demo...til PS3.. Lenke til kommentar
Reow Skrevet 28. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2010 en kompis av meg spiller det jo til ps3 nå?! :O lasta ned demoen fra ps3 store ellerno Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Sikker på det er demo du har lasta, og ikke beta? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 EA har stengt serverne til demoen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå