Raspeball Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Hei Som alltid, når kreativiteten er totalt fraværende (eller når man bare trenger noen velvalgte ord før man forstår at løsningen er rett foran en), er diskusjon.no den rette plassen å henvende seg. Jeg håper så også er tilfelle denne gangen. Saken er at min fars 60-årsdag nærmer seg med stormskritt (slutten av mars), og jeg har i en tid nå prøvd å pønske fram en god gave å gi han i den anledning, men har enda ikke greid å tenke meg fram til noe som vil være noe han kommer til å sette pris på. Forhåpentligvis relevante fakta om min far: - Han blir som sagt 60 år. - Han er opptatt av, og liker å holde på med, blomster og flora generelt. - Han går gjerne på turer, men stort sett når det ikke er snø på bakken. - Skal på ferietur til USA i sommer. - Har sagt han ønsker seg kunst (bilder), men kjenner jeg slekt og venner rett får han nok å henge på veggen. - Har alt for masse ting. - Har hytte, båt og hund, men liten tid til hytte og båt. Jeg glemmer nok mye i denne lista, men kommer du på en idé du synes er god, fyr løs selv om du ikke kan relatere ideen til noe på lista. Lista er kun tenkt på som en starthjelp På forhånd hjertelig takk for alle forslag Lars Lenke til kommentar
weebl Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Et skikkelig speilreflekskamera? kanskje tilogmed sammen med et kurs? Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 28. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2010 Et skikkelig speilreflekskamera? kanskje tilogmed sammen med et kurs? Godt forslag, men det fikk meg til å tenke på noe viktig jeg glemte å nevne i første post, nemlig budsjett. Kan sikkert få med meg min bror på gaven, og kanskje mamma - selv om hun nok planlegger noe eget -, men budsjettet er begrenset. Lenke til kommentar
jamelia Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Medlemsskap i Den norske turistforeningen? Moren min fikk det, ble kjempeglad ^^ Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 12. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2010 Medlemsskap i Den norske turistforeningen? Moren min fikk det, ble kjempeglad ^^ Takker for forslaget Fallt ikke umiddelbart for ideen, men det er jo langt fra et dårlig forslag. Lenke til kommentar
jamelia Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Konsertbilletter, da? Eller andre opplevelser som kan gis bort? Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Har du et budsjett?. Da tenker jeg på mer enn bare "begrenset", for det begrenser jo en del av forslagene våre... Uansett, er det noe annet enn kunst han samler på?. Eventuelt så kan han kanskje bli glad for et par gode "tursko". Å gå tur med gode sko er en fryd, og sist men ikke minst; det er viktig å ha gode sko med tanke på helsa. Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 12. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2010 Vel. Budsjettet er litt flytende, men jeg tror jeg kan si med sikkerhet at vi i alle fall IKKE beveger oss over 2000 kr. Helst tror jeg vi bør komme oss en del under det også, men skal man nå først sette en grense kan man jo like godt gi litt slingringsmonn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå