MidnightCreep Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Har ufattelig treig download fra win update, noen andre som har det ? Har testen siden fredag, og får ikke lastet ned de siste 5 fixene. Har lovlig og aktivert win 7 home 64bit Ingen virus eller etc på maskinen heller. mvh fredrik Lenke til kommentar
myhken Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Går raskt som fy her. Har holdt på å sette opp flere W7 virtuelle pcer de siste dagene, og lastet ned ca 300-500 MB med oppdateringer per pc (inkludert Office 2007 oppdateringer). Siste installasjonen gjorde jeg for under en time siden, tok vel tre - fire minutter å laste ned ca 500 MB. (har 25 Mbits linje fra CD) Lenke til kommentar
MidnightCreep Skrevet 28. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2010 Det som var at den prøvde og laste ned, og under 1 omstart frøs maskinen slik at jeg måtte starte den på nytt manuelt, lastet ned på nytt fra win update, ting frøs igjen etc etc et par ganger, prøvde restore via den innebygde i windows, virket ikke det heller. Idag tok jeg clean install og alle updates ble lastet ned på rundt 4 min eller noe sånt.. Heldigvis var det internet pc til kjerringen, kun internet, sim3 og mail,gw og comodo og avast... nå virker maskinen helt fint... vet ikke helt hva som var gale,men det virker illefall nå mvh Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå