RasmusKRiis Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Hva synes dere? 1/320 sec f/11 ISO 100 158 mm Bildet er bedre å se her tror jeg- http://bighugelabs.com/onblack.php?id=4392083372&size=large Endret 28. februar 2010 av RasmusKRiis Lenke til kommentar
fluefiskern Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 rett og slett snasent Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Her har du lyktes! Syns iallefall det er et meget fint foto, med nydelige hvite sletter i forgrunnen (som det kaaaanskje ikke hadde tatt skade av å være litt mer av) som leder inn mot det fantastiske fjellet. De fjellene jeg har å ta bilder av her oppe er på det høyeste 500meter, dette er majestetisk i forhold til "mine" Snøfåkket (det er det nordleninger kaller det ) på toppen er nydelige detaljer og gir bildet en kald, kald følelse, og det er meget bra syns nå jeg da! Har sans for s/h konverteringen også, det gjør seg her. Eneste -som sagt- jeg har å utsette, må være litt mer forgrunn, det virker litt "kuttet" om du skjønner. Men det er pirk Bra! Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 ser du har fått til en bra b&w kovertering, samt som du har fått fanget noen fine former til det majestetiske fjellet. Dessuten liker jeg veldig godt snøfokka du har fått med på toppen. me like . Men som Larsenio, ønkser jeg å hatt litt mer å sett på i bunnen av bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå