Adversary Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Hei Kjøpte en billig DVI-HDMI kabel på 5m fordi den gamle VGA-VGA (med overgang til DVI inn til skjermkortet) var for kort, dette er kablen som går fra skjermkortet til TVen. Når jeg starter opp med kablen kobla på, kommer det en høyfrekvent og irriterende lyd etter boot. Etter det jeg kan høre kommer det fra skjermkortet og ikke PSU eller noe lignende. Jeg bytta også strømtilførslen til skjermkortene fra kurs 1 til kurs 2 på PSUen uten hell (modulær psu). Tok til og med ut det ene skjermkortet(har SLI) og lydkortet uten at det hjalp noe. Jeg prøvde også å koble kablen til det andre skjermkortet, men da ble bildet helt fuckd Den hovedsaklige forskjellen er vel at kablen går inn i en HDMI-port og ikke i PC porten på TVen. Jeg får bilde på TVen, men lyden er ALT for irriterende til å kunne leve med. Lenke til kommentar
super_1990 Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Etter hva jeg tor, kommer lyden fra en kondensator på skjermkortet som blir aktivert når du kobler til HDMI, men siden du har 2 skjermkort i SLI, hva skjer om du setter det andre skjermkortet aleine, piper det noe da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå