Gå til innhold

"Thumbnail" på videoklipp?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hva mener du? Jeg skal legge ut klipp fra youtube inn på en annen side, for å kopiere videoklippet fra youtube bruker jeg embed code. Men hva slags url må jeg skrive inn for å få en "thumbnail"? Jeg bruker ikke noe program til dette.

Endret av BasicBoy
Lenke til kommentar

beklager. :p Men dette skal så vidt jeg vet være nokså enkelt, å legge til et simpelt bilde til et videoklipp :hmm:

Det finnes jo tusener på tusener av videoklipp med thumbnail, på youtube er jeg usikker på om et slikt bilde blir automatisk generert om man ikke velger et bilde selv, men fortsatt så mener jeg dette skulle være gjort på null komma niks!

Lenke til kommentar

Ja, men problemet er at jeg ikke har lagt ut klippene selv. Men jeg er veldig sikker på at det fortsatt er fullt mulig å gjøre dette selv om jeg ikke la den ut i utgangspunktet. Har jo sett dette blitt gjort overalt på nettet.

Filmer dukker opp overalt med YouTube logoen, tviler på at alle disse klippet ble lagt ut av samme person som la ut det samme klippet på youtube.

Lenke til kommentar

Tips:

Youtube har faktisk ei hjelp-side, som er den fyrste plassen ein kan byrje å leite etter slik informasjon. Gå inn på den, og søk etter «thumbnail», dei to fyrste treffa er desse:

http://www.google.com/support/youtube/bin/answer.py?hl=en&answer=72431

http://www.google.com/support/youtube/bin/answer.py?hl=en&answer=138008

Redigert: Beklager, såg ikkje det siste innlegget ditt før eg posta dette.

Endret av Torbjørn T.
Lenke til kommentar

Ja, men desverre så var det nok en gang det med at jeg ikke lastet opp disse videoene. Infoen på de to linkene går ut ifra at den som leser også er opphaveren til videoklippet som det ønskes en thumbnail på.

Dette virker jo umulig. :(:nei:

Er det faktisk ikke mulig å gjøre dette? Det kan jeg ikke tro, det må være en eller annen måte å gjøre dette på!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...