BasicBoy Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Hvordan var dette med å lage et forsidebilde til et videoklipp (thumbnail)? Finner det bare ikke ut, setter pris på et hurtig svar. Tror dette egentlig er veldig enkelt, jeg sitter bare fast akkurat nå. Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Hvs slags proram sitter du op da? Lenke til kommentar
BasicBoy Skrevet 28. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) hva mener du? Jeg skal legge ut klipp fra youtube inn på en annen side, for å kopiere videoklippet fra youtube bruker jeg embed code. Men hva slags url må jeg skrive inn for å få en "thumbnail"? Jeg bruker ikke noe program til dette. Endret 28. februar 2010 av BasicBoy Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Å, jeg skjønte ikke det. Sto imgenting om youtune i innlegget ditt. Da kan jeg ikke hjelpe deg dessverrr. Lenke til kommentar
BasicBoy Skrevet 28. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2010 beklager. Men dette skal så vidt jeg vet være nokså enkelt, å legge til et simpelt bilde til et videoklipp Det finnes jo tusener på tusener av videoklipp med thumbnail, på youtube er jeg usikker på om et slikt bilde blir automatisk generert om man ikke velger et bilde selv, men fortsatt så mener jeg dette skulle være gjort på null komma niks! Lenke til kommentar
BasicBoy Skrevet 1. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2010 *BUMP* Ja? Grunnen til at ingen svarer må vel være at det er såpass enkelt at dere ikke gidder å svare, men jeg har seriøst ingen anelse. Hjelp? Vær så snill? Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Jeg vil be om unnskyld for at jeg postet i denne tråden når jeg hadde drukket litt mye cognac. Husket ikke at jeg hadde postet her engang før tråden dukket opp i mine innlegg.. Beklager. Lenke til kommentar
BasicBoy Skrevet 3. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2010 Alt i orden. Noen andre som kan hjelpe meg?? Det går meg på nervene å gå og gruble på dette i så lang tid. Lenke til kommentar
jonol Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Prøv dette: gå til filmen din på youtube, trykk "edit" så står det video thumbnail. dette skal da vell funke Lenke til kommentar
BasicBoy Skrevet 3. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2010 Ja, men problemet er at jeg ikke har lagt ut klippene selv. Men jeg er veldig sikker på at det fortsatt er fullt mulig å gjøre dette selv om jeg ikke la den ut i utgangspunktet. Har jo sett dette blitt gjort overalt på nettet. Filmer dukker opp overalt med YouTube logoen, tviler på at alle disse klippet ble lagt ut av samme person som la ut det samme klippet på youtube. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) Tips: Youtube har faktisk ei hjelp-side, som er den fyrste plassen ein kan byrje å leite etter slik informasjon. Gå inn på den, og søk etter «thumbnail», dei to fyrste treffa er desse: http://www.google.com/support/youtube/bin/answer.py?hl=en&answer=72431 http://www.google.com/support/youtube/bin/answer.py?hl=en&answer=138008 Redigert: Beklager, såg ikkje det siste innlegget ditt før eg posta dette. Endret 3. mars 2010 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
BasicBoy Skrevet 3. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2010 Ja, men desverre så var det nok en gang det med at jeg ikke lastet opp disse videoene. Infoen på de to linkene går ut ifra at den som leser også er opphaveren til videoklippet som det ønskes en thumbnail på. Dette virker jo umulig. Er det faktisk ikke mulig å gjøre dette? Det kan jeg ikke tro, det må være en eller annen måte å gjøre dette på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå