JohndoeMAKT Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Det fordi at MSI kortet benytter Intels egen S-ATA kontroller som ikke går via PCI bussen... MSI kortets S-ATA kontroller klarer opptil 266MB/s i motsettning til 133MB/s på ASUS. Stemmer dette? Det høres ganske merkelig ut. Orker ikke finne ut selv nå, men er du sikker på at alt dette stemmer? Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Hvorfor ikke gå for et dual cpu-system? Vil tro at et ekte dual cpu oppsett vil fungere bedre enn p4HT's emulerte med tanke på multitasking? Ikke er det så dyrt heller. Bare synd at amd's 760 chipset er det nyeste til mannen i gata (det er jo ikke akkurat nytt lenger, eller hur?)... Hadde ihvertfall inntrykk av at dual-cpu kunne være greit i videoredigering. Innspill? Lenke til kommentar
kindings Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 har en mistanke om at hovedpersonen falt av denne diskusjonen for lenge siden Nok engang har vi klart å ødelegge med kverulering og til dels usaklige argumenter. Til han som ditchet IBM, de har vel vist seg å være like raske som WD i de fleste tester og de nyeste diskene streiker ikke oftere enn f.eks WD. Dersom du går inn på storagereview kan du se både tester og folks erfaringer med diskene. Hovedårsaken til dårlig IBM holdning på dette forumet er et fåtall av personer som har skreket veldig høyt hele tiden. Personlig er jeg på min 5te deskstar, kan ikke rapportere om feil av noe slag noengang + jeg har en bærbar versjon i laptopen min. De nyeste heter vel også Hitachi(tror det er slik det staves), poenget er at produkter utvikler seg. AMD brukte å være ustabile, AMD tok det på alvor og nå er de i følge folk her på forumet på Intel nivå mht stabilitet. Vet at noe av årsaken lå i crappy brikkesett, men det er uansett AMDs ansvar å passe på at det finnes helhetlige løsninger etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå