Zeph Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Har ein Asus Eee som er litt over eit år gammal. Garantien på sjølve batteriet er 1 år, men det er ikkje batteriet som er problemet sånn sett. Kapasiteten er god, men det er ikkje alltid PC-en klarer å bruke batteriet. Med fullt opplada batteri kan eg dra ut strømtilførselen og PC-en dør ut. Ikkje får eg starta den opp igjen på batteri. Om eg plugger i straumtilførselen, starter opp, og drar den ut igjen, så kan den plutselig fungere. Då kan den gå i fleire timar. Sånn eg ser det er det funksjonen i PC-en som kobler frå batteri til straumforsyning som ikkje fungerer. Eventuelt same funksjon i batteriet. Dette må vel gå under garanti eller reklamasjon? Om eg bytter batteriet kan eg risikere at same problemet er til stade. Nokon som veit om denne funksjonen som kobler om står i PC eller batteri? Lenke til kommentar
trigoslo Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Har ein Asus Eee som er litt over eit år gammal. Garantien på sjølve batteriet er 1 år, men det er ikkje batteriet som er problemet sånn sett. Kapasiteten er god, men det er ikkje alltid PC-en klarer å bruke batteriet. Med fullt opplada batteri kan eg dra ut strømtilførselen og PC-en dør ut. Ikkje får eg starta den opp igjen på batteri. Om eg plugger i straumtilførselen, starter opp, og drar den ut igjen, så kan den plutselig fungere. Då kan den gå i fleire timar. Sånn eg ser det er det funksjonen i PC-en som kobler frå batteri til straumforsyning som ikkje fungerer. Eventuelt same funksjon i batteriet. Dette må vel gå under garanti eller reklamasjon? Om eg bytter batteriet kan eg risikere at same problemet er til stade. Nokon som veit om denne funksjonen som kobler om står i PC eller batteri? Asus - batteri.doc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå