Navido Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Hei Jeg får bare svart skjerm når jeg skrur på pcen nå. Skjønner ikke hva som kan være galt men pcen fungerte fint igår og jeg hadde ingen problemer. Harddisk lampen er konstant på (den oransje lampen). Noen som vet hva dette forteller? Jeg har prøvd å skifte ut skjermkortet med et annet, tatt ut ide kablene og sette dem igjen, tatt ut cd spilleren, tatt ut den ene ram brikken men alt er uten hell. Kan det være cpu som er ødelagt? Hvordan er det mulig? Jeg fikk den for noen mnd siden. Jeg bruker en glacial cpu vifte 19db. Det er jo umulig å få den av. Tenkte å prøve en annen cpu for å se om det går. Uansett..mine spes: Epox 8kha+ Athlon xp2400 Ati radeon 9500 pro Soundblaster live 5.1 512 ddr ram pc 2100 Terratec tv-kort Noen som kan hjelpe meg? Hva kan være galt. Håper på svar ass. :-? Lenke til kommentar
Navido Skrevet 6. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2003 men hva betyr den konstante lysinga? Lenke til kommentar
It's me Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Kan det være cpu som er ødelagt? Hvordan er det mulig? Jeg fikk den for noen mnd siden. Jeg bruker en glacial cpu vifte 19db. Det er jo umulig å få den av. Tenkte å prøve en annen cpu for å se om det går. Tviler nå veldig sterkt på at det er umulig å fjerne viften. Tror ikke at ram'en er problemet, men du kan jo alltids prøve den i en annen maskin, hvis du har muligheten. Cpu kan være problemet. Gjør det umulige, fjern viften, og så tar du ut cpu og renser både cpu og kjøleribbe godt. Legg deretter på ny kjølepasta, sett på ribbe og vifte og håp på det beste. Det hadde absolutt verdt en fordel om du kunne testet en annen cpu i maskinen din. En annen ting det kan være: Er det veldig mye støv og skitt i maskinen din? Uannsett så kan du prøve å tørke støv, bruke støvsuger ol. for å tømme maskinen med støv som det kommer svært mye av over kort tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå