Tuddelidu Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 (endret) *fjernet* Endret 31. juli 2012 av Tuddelidu Lenke til kommentar
Alex74 Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Kanskje det har kommet ny programvare/ny driver for usb-pinnen/ det mobile bredbåndet ditt? Sjekk på nettsidene til leverandøren av ditt trådløse internett og kjør oppdateringer. Lenke til kommentar
Tuddelidu Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2010 Nei, det var ikke sånn usb pinne jeg mente. Det er en usb pinne jeg brukte i stasjonæren før i tiden for å få trådløs internett. Jeg har trådløs internett på maskinen her, men får ikke koblet til. Finner ikke nettverk osv. Lenke til kommentar
Alex74 Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Hm, deaktiver trådløst nettverkskort på maskinenen din, og så restart det. Eller forsøk "nettverksdiagnose". Har Vista selv så husker ikke helt hvordan dette er i xp. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Hvis det er WPA-kryptering, så må du legge inn servicepack før du kan bruke trådløsnettet. Du kan bruke WEP inntil du har oppdatert Windows. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg