Roadrunner94 Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 hei. jeg driv på med en kompis sin pc som sluttet å virke en dag. jeg veit ikke SPECSen. problemet. den starter ikke i det hele tatt, har prøvd å skiftet PSU men det funker forsatt ikke. har vært å sjekk alt av kabla og sånt flere gang nu. det virker som at HK er dødt men vet ikke helt. håper det er noen som har svar. Lenke til kommentar
Senzation Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Sjekket sikringsskapet? Lenke til kommentar
Roadrunner94 Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2010 ja har nok det Lenke til kommentar
Adjin Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Fryktelig vanskelig å komme men en kvalifisert gjettning basert på "den virker ikke"... Fint om du gir litt mer info, er det noen lys? noen vifter som går? Har du kobler til 24 pins kontakten? Har du prøve å resette bios? Buler noen av kondensatorene? drev du å hakket på hovedkortet med kniv da den døde? Generelt trenger vi å vite hva gjorde du da den sluttet og hvilke tegn til liv det er? Lenke til kommentar
Roadrunner94 Skrevet 28. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2010 ok jeg har ikke hakket med kniv på HK, alt er kobla rett, har sjekk sikkert det cirka 9 ganger nu. den er helt død når man prøver å starte den (altså trykke inn startknappen) så skjer ingenting. Lenke til kommentar
Zero- Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Hvis du er sikker på at på knappene er koblet rett, så kan kablene fra på knappen til HK vere ødelagt. Prøv å sjekk med et annet kabinett. Lenke til kommentar
Roadrunner94 Skrevet 28. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2010 ok. jeg har prøvd med et annet kabinett og det forsatt funker ikke så det må vel være HK. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå