Gå til innhold

BK: Solnedgang bak trærne


bjaesp

Anbefalte innlegg

Tok et bilde i høst som jeg ble ganske fornøyd med. Alle bildene jeg tok har denne oransje "streken" oppe til venstre. Aner ikke hva det er. Kanskje noen vet :ermm:

 

 

Håper kritikk av dette bildet :)

 

Edit: La til et annet bilde...Er det bedre?

 

Edit 2: Endret litt på V. 2 (tok et litt annet utsnitt)

 

V. 1

post-111368-1267306321,6657_thumb.jpg

 

V. 2

post-111368-1267377881,0113_thumb.jpg

Endret av bjaesp
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes dette er en av de mer vellykede solnedgangs bildene. Dette til tross for at det er ganske lite dybde i det. Jeg synes #1 er best fordi det nederste partiet blir litt snaut på #2. Synes eksponering sitter bra (men jeg liker genrellt bilder ganske mørke). Bildet virker ørlite uskarpt, er det tatt på frihånd?

Lenke til kommentar

Jeg synes dette er en av de mer vellykede solnedgangs bildene. Dette til tross for at det er ganske lite dybde i det. Jeg synes #1 er best fordi det nederste partiet blir litt snaut på #2. Synes eksponering sitter bra (men jeg liker genrellt bilder ganske mørke). Bildet virker ørlite uskarpt, er det tatt på frihånd?

 

Takk for kommentar. Bildet er tatt på frihånd, siden jeg ikke hadde stativ tilgjengelig.

Lenke til kommentar

Synes bildene dine var flotte!

 

Likte det andre bildet best, kanskje fordi det er litt lysere, men også fordi man ser de tykke greinene bedre ( ser litt skarpere ut også )

 

Egentlig ikke så mye dårlig å si jeg.

 

Tusen takk for kommentar :) Jeg er enig med deg i at det andre bildet er bedre :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...