Yuri555 Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Fikk med Windows 7 Home med bærbaren. Men skal oppgradere til SSD disk snart , og trenger en installerings CD , hvor kan jeg få tak i det ? Da jeg har orginal serial. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Hør med der du kjøpte laptopen. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 tror du kan ringe microsoft å få dentilsendt for en minimal pris. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Du genererer CD/DVD med Win-/ ik,nkl drivere fra installasjonenm du har på PCen. Dette blir det bedt om å gkjøre v,når du tar maskinen ibruk og periodevis etterpå (på alle maskiner som blir levert uten CD/DVDer). Lenke til kommentar
Yuri555 Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2010 Har kikket igjennom Acer PCen min , men har ikke funnet noe som kan lage en egen oppstarts CD Finnes det andre programmer utenom som kan ta kopi av Windows+drivere og genere en oppstarts disk ? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Du skal ha et program som heter: Acer eRecovery Management Da du satt opp pcen første gang kom det opp en melding som anbefalte deg å ta backup til DVD plater, både for OS og drivere. Programmet finnes på pcen din om du ikke har avinstallert det. Det er nok eneste mulighet. Det er ikke noe poeng å ringe Microsoft for å få tilsendt platen, siden du har fått med en Acer OEM lisens, og Microsoft henviser deg derfor kun til Acer, som ikke sender ut noen plater uten å ta seg godt betalt (om de gidder å sende ut noe). Det finnes ellers ingen andre steder du kan laste ned Windows 7 lovlig på uten å betale for det. Alltid dumt å ikke følge instrukser som kommer med en ny pc. Det sto ganske klart at du burde ta backup før du begynte å bruke pcen. Kjøpte selv en Acer for noen uker siden, derfor vet jeg at den meldingen kom opp. Lenke til kommentar
Yuri555 Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2010 Takk for svar . fant denne funksjonen Ja gikk nok litt for raskt igjennom oppstarten av Pcen takk takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå