Thomas ST Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Hei! Jeg har fådd tak i en Toshiba REGZA 40LV685DN TV med full-HD. I dag tenkte jeg at jeg skulle teste den litt å koble den til PCen min og se en Full-HD film på den, men nei. Allting funket fint, helt til jeg skulle skifte oppløsning fra 1024x768 til 1920x1080, da oppdaget jeg at oppløsningen ikke gikk høyere enn 1600x1200 og av de ti - tjue oppløsningene som var listet opp var det et sammensurium av 4:3, 5:4, 16:9 og 16:10. Så jeg tenkte jeg måtte nøye meg med 720p jeg da, men ikke det heller, for da fikk jeg beskjed om "Ustøttet videoformat". Jeg har Windows 7 Professional 32bit Engelsk og nVidia "Gainward" GeForce 9600 GT med 2x DVI og 1x HDMI. Håper noen kan hjelpe meg snarest! : ) På forhånd takk for hjelpen! -Thomas ST PS! Om du ikke har skjønt det enda: Jeg lurer på hvorfor i *** jeg ikke får bruke 16:9 format på en 16:9 TV. PS2! Siden jeg ikke har HDMI kabel tilgjengelig må jeg bruke VGA inngangen på TVen foreløpig. Lenke til kommentar
Thomas ST Skrevet 28. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2010 Jeg fikk låne en HDMI kabel for en liten stund og problem løst, men ikke helt, for jeg mangler fortsatt en HDMI kabel.... Håper fortsatt noen kan hjelpe meg med den VGA inngangen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå