inspo Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Det er fri trafikk. Her er screenshot. ;-) Endret 28. februar 2010 av Hope93 Lenke til kommentar
PSycHOerlENd Skrevet 28. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Jeg kommer ganske sikkert til å velge proISP! Tusen takk for tålmodigheten, Hope93 og alle de andre som har svart Endret 28. februar 2010 av PSycHOerlENd Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Det er fri trafikk. Fri trafikk innenfor visse rammer, ja. 11. FRI TRAFIKK PRO ISP har i utgangspunktet fri trafikk på alle webhotell, men i tilfelle av grov utnyttelse, forbeholder PRO ISP seg retten til å oppheve Brukers abonnenment eller å sette begrensninger på Brukers trafikk. Grov utnyttelse kan eksempelvis være overtredelse av reglene i punkt 10, samtidig med at denne overtredelsen forårsaker et uforholdsmessig stort trafikkforbruk. Endret 1. mars 2010 av Bjohansen Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 HEAHEAHEA, web10 er den mest amatørmessige hosten jeg noen gang har vært borti. Og jeg har virkelig sett min fair share. Styr unna. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå