Gå til innhold

Bachelor i språk- og kulturfag

PIN-kode

Anbefalte innlegg

Heisann. Jeg går ut av videregående skole nå og vurderer å søke meg inn på Bachelor i språk- og kulturfag, med fordypning i engelsk (tror jeg), på Høgskolen i Hedmark (Campus Hamar). Noen som har noen erfaringer å dele angående det studiet (ikke nødvendigvis fra den skolen jeg søker på :)), eller noe lignende?

Oh, en annen ting; på nettsiden til skolen står det: "Søknadsfrister for studier i samordna opptak: 1. mars / 15. april 2010". Hva betyr dette? At jeg kan søke mellom de to datoene, eller at fristen gikk ut 1. mars? hvem gjelder isåfall 15. april for? For jeg kommer jo ikke til å rekke å søke innen 1. mars med tanke på at det er nå på mandag! Og jeg må visst bestille MinID som tar en uke å komme først for å få søkt gjennom samordna opptak! Shit, nå er jeg plutselig en smule nervøs.. :S

Endret av PIN-kode
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. mars er bare om du trenger tidlig opptak. Slapp helt av. Dette er bare om du har familie som skal flytte med deg, eller du har jobb med oppsigelsestid, eller lignende grunner.

Du må søke innen 15. april. Og du kan bytte rekkefølge fram til i mai/juni en gang.

Hvorfor på høgskolen i hedmark, forresten?

Lenke til kommentar

Kan jo godt flytte vekk fra mor og far, men ser ikke hasten med å dra vekk fra hjembyen helt enda :p Men hvis det går ann å fortsette bachelorgraden andre steder senere, altså ta et år her i hamar og resten i oslo, eller noe sånt, så hadde jo det vært en mulighet.. men vet ikke om noe slikt går ann?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...