Getingar Skrevet 27. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2010 I was thinking that we could all speak Englsih in this thread by recording ourselves speak, so that we can compare accents and give tips on how we should sound more English. If a similar thread exists - please excuse me. / Fjärilsfränd. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 27. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2010 We already have the Ye old pup Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. februar 2010 We already have the Ye old pup Speak, not type. Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 27. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2010 Hvordan kan en nordmann bedømme om hvorvidt en person snakker korrekt engelsk eller ikke? Jeg lurer også på hvorfor nordmenn skal høres "mer engelsk" ut? Såfremt man snakker bra engelsk er det ikke behov for å snakke feilfri brummy. Det er like unormalt som om en kar mitt i Sudan skulle kunne snakke trøndersk. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 27. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2010 What is the point? Norwegian are not that good Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 27. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2010 Om det finnes personer her som vil ta opp seg selv snakke engelsk for å få tilbakemelding osv, så er det INGENTING i veien med denne tråden. Om det ikke er mange som vil dette, så vil tråden dø en naturlig død. Post i vei de som ønsker, ingen fare. Men hold tråden seriøs - ikkenoe tull. Send meg en PM om det skulle være noe. Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 28. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2010 Hvis man befinner seg i et engelskspråklig land og greier å lyde som en innfødt, forventer lokalbefolkningen at man kan alle mulige og umulige ord man normalt ikke kan, og tar ikke hensyn til ens begrensede vokabular. Så min erfaring er at å lyde som en utlending som prøver å snakke brukbart engelsk, er det mest hensiktsmessige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå