vestby17 Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Jeg skal ha en ny spill-pc, MEN jeg vil aller helst IKKE bygge selv! Jeg vil kjøpe en ferdig pc som er til å spille med, eller noe sånt som komplett.no tilbyr, at de bygger pcen for deg. Vet ikke hva som er best(utenom å bygge selv), men jeg kan overhodet ingenting om å bygge pc på egen hånd og jeg gidder ikke å stresse med å lære meg det eller hyre noen til å gjøre det for meg. Jeg trenger tips, og aller helst en pc som er klar når jeg får den i posten. Budsjett, 10 000 kr - 14 000 kr Lenke til kommentar
vestby17 Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2010 Trener forresten ikke skjerm, og jeg bryr meg egentlig ikke så mye hva slags deler som skal brukes, om det er AMD eller Intel Lenke til kommentar
areah Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 netshop.no bygger pcen for deg for ca 400kr ekstra. setter du opp dette på netshop.no og ber dem bygge pcen for deg får du en pc som holder en tid framover. bygge en pc er relativt enkelt, det er bare å lese en guide eller 3 på hvordan du gjør det eks velger du lurt er det plass til 1 eller 2 ekstra skjermer i budsjettet ditt som du kan sette ved siden av den du har og få de til å "oppføre" seg som én skjerm oppsettet jeg satt opp kan kuttes her og der Lenke til kommentar
vestby17 Skrevet 28. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2010 Takk for hjelpen:D . Jeg er klar over at det antagelig ikke er så vanskelig å lære seg å bygge, men jeg vil egentlig ikke begynne å stresse med slikt. Jeg vil bare få jobben gjort for meg så er jeg ganske så fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå