Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ut på byn

Gjest Jack_guest_the ripper

Anbefalte innlegg

Gjest Jack_guest_the ripper

Hei. Skal ut på byn ikveld og gjerne ta med meg ei dame hjem. Er en stund siden jeg var ute sist da. Trenger noen tips. Jeg er litt sjenert nåtr det gjelder nye folk, når jeg først kommer i gang med en samtale så fyrer jeg bare løs. Bare det at jeg ikke vil bli anklaget for seksuell trakassering.

Jeg er i tillegg en utlending med Indisk/Pakistansk utseende.

Noen tips gutter og jenter der ute?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_Jack_guest_the rippe

Puss tenna og vær deg selv :thumbup:

Viktig å høyra på kva kvinna har å sei..Sikkert nokre fleire her som kan lange ut litt tips óg ;)

Ja, jeg har ingen intensjoner om å ha dårlig ånde. Spiller utseende noe rolle a? For du har jo disse missene som ser på seg selv som over andre. Er litt spent gitt. Dette kan bli en spennende aften. Har dere noen egne erfaringer å dele?

Lenke til kommentar

Vent helt til slutt med å velge deg ut noen dame. Gå heller ut i taxi-køen på slutten av natta og plukk opp noen rester der.

Er du heldig kan du få med deg to-tre jenter i stedet for en.

Merk at vi her snakker kvantitet i stedet for kvalitet.

Spør du om hjelp til å plukke opp damer på et nerdeforum har du allerede tapt, og det er tydelig at du aldri vil kunne plukke med deg kvalitet fra byen...

Lenke til kommentar

Vent helt til slutt med å velge deg ut noen dame. Gå heller ut i taxi-køen på slutten av natta og plukk opp noen rester der.

Spør du om hjelp til å plukke opp damer på et nerdeforum har du allerede tapt, og det er tydelig at du aldri vil kunne plukke med deg kvalitet fra byen...

Mister, hvis dette er et nerdeforum, hva gjør du så her da?

Men la oss ikke spore oss vekk fra det jeg vil ha svar om. Fortell litt om dine "raider" på byn da.(Hvis du har noen)

Lenke til kommentar

Men la oss ikke spore oss vekk fra det jeg vil ha svar om. Fortell litt om dine "raider" på byn da.(Hvis du har noen)

Jeg er dame, så jeg BLIR raidet :p

Lenke til kommentar

Jeg er dame, så jeg BLIR raidet :p

Hahahahah. Det ble ingen by tur på meg ikveld. Men du fikk meg ihvertfall til å le:)

Men siden du er ei dame, la oss hypetetisk si at du hadde vært på byn ikveld og jeg skulle prøve meg på deg, hva måtte til for å få deg hjem? Fortell litt også om erfaringer om folk rundt deg. Dine venninner osv.

Lenke til kommentar

Hvis du skulle hatt sjanse på meg måtte du akseptert følgende:

Jeg er sjefen i senga, og du gjør som jeg sier.

Jeg kaster deg ut i morra tidlig før mannen min er tilbake fra jobb.

Jeg kaster deg ut i morra tidlig før mine to barn våkner.

Jeg kommer ikke til å ringe deg, med mindre du har DIGER pikk og KAN bruke den, OG du aksepterer at du kun er mitt leketøy.

For å sjekke meg opp må du ha selvtillit, humor, glimt i øyet, du må interessere deg for MEG og ikke bare den "kick boxer trente" kroppen min. Jeg kommer til å teste deg utover kvelden om du faktisk lytter til meg eller ikke.

Jeg er ikke billig, så du må jobbe for å få meg til sengs.

Med mine venninner er det annerledes... Slip them a finger on the dance floor, and they are yours :p

De er billigere enn meg, men også mye mindre morsomme å være sammen med ;)

Endret av MogensAlfonse
Lenke til kommentar

Hvis du skulle hatt sjanse på meg måtte du akseptert følgende:

Jeg er sjefen i senga, og du gjør som jeg sier.

Jeg kaster deg ut i morra tidlig før mannen min er tilbake fra jobb.

Jeg kaster deg ut i morra tidlig før mine to barn våkner.

Jeg kommer ikke til å ringe deg, med mindre du har DIGER pikk og KAN bruke den, OG du aksepterer at du kun er mitt leketøy.

For å sjekke meg opp må du ha selvtillit, humor, glimt i øyet, du må interessere deg for MEG og ikke bare den "kick boxer trente" kroppen min. Jeg kommer til å teste deg utover kvelden om du faktisk lytter til meg eller ikke.

Jeg er ikke billig, så du må jobbe for å få meg til sengs.

Med mine venninner er det annerledes... Slip them a finger on the dance floor, and they are yours :p

De er billigere enn meg, men også mye mindre morsomme å være sammen med ;)

Yeah right...

Vet ikke om jeg skal syns synd på deg eller mannen din. Men det ville kanskje til syvende og sist vært avhengig av om mannen din viste om dine aktiviteter. Men takk skal du ha likevel.

Noen feedback fra dere andre da?

Lenke til kommentar
Gjest jack_ripper

Haha! Han vet jo om det da! Jeg har mine behov, og han som er ute på reiser hele tiden har akseptert det ;)

Spiller ingen rolle at jeg spiser take-away npr han er borte så lenge jeg spiser treretters med han når han er hjemme :)

Ok. greit

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...