Gjest Slettet-UUbruw Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Har et hovedkort som støtter trevies SLI. Har kjøpt et ekstra skjermkort for å kjøre i sli og lurer på om jeg MÅ bruke du to øverste PCIe slottene, eller om jeg kan bruke en kombinasjon av de andre. Trenger å vite dette da jeg må ha plass til et pci kort også mvh Krypto Lenke til kommentar
War Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Det velger du selv, noen sprer veldig med spesialbru for å spre varme. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-UUbruw Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Ok. Taper jeg veldig mye ved å velge PCIe 8x porten? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Du taper litt ytelse men det går greit, enkelte hovedkort lar deg også route x16 til X8 porten forutsatt at den andre x16 sloten står ubrukt men dette varierer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-UUbruw Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Veit du hvilke hovedkort det er mulig på? Er det mulig på GIGABYTE GA-EX58-UD5? Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Du må ikke, men i manual til hovedkortet ditt vil du kunne se hva som anbefales, osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå