Gå til innhold

93 millioner i Vikinglotto, hva ville du gjort med pengene?

FrilanserBob

Anbefalte innlegg

Betalt mitt eget lån ( nesten 3 mill )

Pusset opp huset.

Tatt med familien på en liten ferie.

Betalt ned huslån og diverse til nærmeste familie.

Kjøpt meg RS6, RS8 og litt forskjellig.

Gått til tannlegen og deretter satt resten av pengene på sparekonto.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med så mye penger hadde jeg faktisk blitt lykkelig. :D

Du blir ikke lykkelig med mye penger. Man kan riktignok bli ulykkelig hvis man har så lite penger at de ikke rekker til pålegg på brødskiva, men utover det må man sørge for lykken selv.

Masse penger gir muligheter til å kjøpe ting og tang, men lykke er ikke noe som kan kjøpes.

Lenke til kommentar

Hadde slettet gjeld til nærmeste familie. Kjøpt hus til brodern, kjøpt hus til svigers, samt fikset huset til mine foreldre. Hadde vel også investert litt i eiendom her til lands og i utlandet. Mest sannsynlig hadde jeg donert litt penger til forskjellige formål også.

Lenke til kommentar

Med så mye penger hadde jeg faktisk blitt lykkelig. :D

Du blir ikke lykkelig med mye penger. Man kan riktignok bli ulykkelig hvis man har så lite penger at de ikke rekker til pålegg på brødskiva, men utover det må man sørge for lykken selv.

Masse penger gir muligheter til å kjøpe ting og tang, men lykke er ikke noe som kan kjøpes.

Materielle goder vil sikkert ikke gjøre noen lykkelige (ihvertfall ikke over lengre tid). Friheten du får av å ha så god råd derimot, tror jeg hjelper godt :)

Lenke til kommentar

Jeg ville ikke ha gjort noe, resten av livet mitt.

Du mener vel jobbmessig da? 110 mill hadde kanskje ikke gjort meg lykkelig i lang tid, men er ganske sikker på at jeg hadde vært lykkelig de føreste dagene/ukene. Siden det er jo en unik opplevelse å få så mye penger rett ned i hendene som man kan kjøpe seg saker og ting man før bare kunne drømme om. Og man får jo veldig stor frihet til å gjøre hva som helst med livet, man trenger ikke å jobbe en dag mer resten av livet om man føler for det f.eks.

Endret av zebe
Lenke til kommentar

Jobbmessig ja. Hadde egenttlig ikke gjort så sykt mye annet enn å bare ta ting med ro ellers heller. Men sannheten er vel at uansett hvor lukrativt det virker å bare slappe av resten av livet uten å gjøre en dritt, så vil det garantert ikke funke for noen i lengden.

Men å ikke gjøre noe som helst er det jeg føler mest akkurat nå at hadde vært det beste alternativet for meg.

Endret av Cpt
Lenke til kommentar

Det første jeg hadde gjort, hadde vel vert å dratt jorda rundt, så får vi se hva som videre hadde skjedd.

Signed. Hadde dratt til Italia, USA (Hawaii, Texas, Arizona), Japan, Kina, Thailand, Polen (vært der før, fantastisk), kanskje Sør-Afrika og gjerne Brasil eller noe annet i Sør-Amerika. Tatt med meg venner, og brukt penger på flotte restauranter med dyr mat og drikke hver dag. Pappvin på stranda - leve i luksus.

Hadde vel også "prøvd" en slik typisk amerikansk bolig med basseng, tennisbane og slikt. Gitt bort til familie og venner, og kjøpt masse tøffe ting.

Endret av CypheroN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...