Mythos Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Kjøpt meg seilbåt og seilt rundt om kring. Putta pengene i Sveits og kjøpt meg diverse biler. Med så mye penger ville jeg tatt meg råd til å betale formueskatt til staten istedenfor å prøve å skjule dem i et skatteparadis. Man sover bedre da tror jeg. Lenke til kommentar
Thyristor Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Kjøpt meg et hus med en stor kjeller og 100/100mbit fiber, montert en vareleveransedør på huset, tatt en større handletur på komplett.no og ikke sett lys til jeg blei lei av hardware fikling (noe jeg mistenker ville tatt måneder). Lenke til kommentar
MrL Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Ville nok satt de inn på en høyrente konto i diverse banker. Da ville jeg fått utbetalt ca 1 mill i året etter skatt, noe som er en grei lønn å leve på uten å gjøre en dritt. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Stort hus i Sør-Frankrike, starta firma for å leke med forretningsideen jeg har hatt i årevis uten å ha hatt råd til å gjøre noe med den, satt 80 % av pengene på lavrisikofond og satt resten i firmaet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Bygd et svømmebasseng i kjellern, og gått i banken og tatt ut 90 mill, så jeg kna leke Onkel Skrue. Like your way of thinking Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 93 millioner.. det hadde vært no.. Ville kjøpt meg stort hus. Mer som en villa. Med hjemmekino og treningstudio. Svær garasje, og flere biler. Ville beholdt min gamle, men kjøpt meg en litt nymotens med bedre comfort, og en sterk en som firhjulstrekker som kommer seg frem når det er tungt føre, eller skal trekke noe tungt. Også ville jeg kjøpt meg en gammel amerikaner, hvilket merke vet jeg ikke helt. Selvfølgelig skal jeg ha stall, ridebane og ridehall. Når jeg er borte og reiser har jeg ansatte som gjør jobben. Skal ha meg katter, maine coon, og flere. Og hund selvsakt. Rase usikker. Kansje 2. Kansje berner sennen, sankt bernard, golden retriever, collie eller nuffe. Det er vanskelig og bestemme seg. Må selvsakt ha masse feriehus. Overalt i verden. Vil reise rundt, og se verden. I fra Irland, til bortgjemte tropiske øyer. Skulle gitt bort en god del penger til min famile. Så ville jeg donert noe til veledighet. På hva er usikker, men ville muligen startet med mitt eget donoropplegg. Ja, kansje opptil flere. Bygget litt skoler og sykehus og sånt. Hjelpe dem som ikke har noe. Ville kjøpt meg flere hytter. Og mange båter. Kansje jeg ville kjøp meg noen cafer/uteplasser/spisesteder/barer. Startet litt for meg selv. Sånn hvis jeg begynner og kjede meg. Ville ha handlet mye god mat. Foresten, ville kjøpt meg ei stillehavsøy, som jeg har helt for meg selv. Det hadde vært noe ja. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Gypsy, du er konk lenge før alle de planene der er i boks Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Eg hadde lett kjøpt meg ein vintage Rolex Submariner, og ei A.Lange dressklokke. Lenke til kommentar
zebe Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 (endret) Dette er hva lottovinneren på lørdag har kjøpt seg. Han vant ikke akkurat 93 mill, men 8,2. http://www.ba.no/nyheter/article5033999.ece Endret 22. mars 2010 av zebe Lenke til kommentar
EggMan88 Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 (endret) - Dratt rett ned til Oslo Sentrum og gått amokk i alt som er av interesante butikker (Klær, Rc, Foto, data) - Senere på kvelden tatt med kortet på et fett utested og spandert litt drinker på folket, alltid drømt og og si "Drinks are on me" - Investert 60mill i leiligheter i Oslo sentrum, så og leie dem ut. - Betalt ned gjelda til alle i nærmeste familie. - Brukt 5mill på et fint hus til meg selv. - Donert 5mill til div veldedighetsfond. - Brukt resten 10mill på fet bil, båt og sykkel. - Resten (ca 10mill) hadde gått til familien. Endret 22. mars 2010 av EggMan88 Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 (endret) Dette er hva lottovinneren på lørdag har kjøpt seg. Han vant ikke akkurat 93 mill, men 8,2. http://www.ba.no/nyheter/article5033999.ece Litt interessant å se hva de faktisk bruker pengene på. Tror ikke jeg hadde strukket meg til den bilen der med under 10 mill i gevinst. Den koster vel like mye som en liten leilighet. (På finn sier de 1.1 mill -2.1 mill alt etter motor). Var vel et dokumentarprogram for noen år siden der man fulgte en lottofamilie ett år eller fler. Dette var vel "i gamle dager" da premiene var mer begripelige. Jeg var såpass ung at jeg ikke syntes slike ting var så interessante da, men mener å huske at de bygget nytt hus, men også at eksteskapet skar seg innen 2 år. EDIT:Etter hva jeg kan se tipper jeg det er dokumentaren "Dokument 2 - Lottomillionærene" som ble sendt på TV2 i 2002, men fant ikke noe mer om den. Trodde egentlig den var eldre. Endret 22. mars 2010 av Ekko Lenke til kommentar
SML Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 (endret) Hadde kjøpt en jetpack! Endret 22. mars 2010 av SML Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Til dere som sier dere skal gi noen mill til tilfeldige uteliggere: Oprah ga en uteligger 1 million dollar å fulgte han en stund. På under et år levde han på gata igjen. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Denne du tenker på? http://www.associatedcontent.com/article/95216/a_homeless_man_blows_100000_of_free.html Ikke mer enn $100,000, og det var vel ikke Opera som ga de, men en filmskaper. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Ja, stemmer det. Men poenget er fremdeles det samme. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Absolutt! Men hvis han hadde hatt en million dollar hadde han vel kanskje hatt litt større problemer med å bruke opp alt såpass fort. Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Noen sprøe svar her altså! -Kjøpt meg en svær leilighet i Oslo sentrum -Skaffet meg noen Maserati, Aston Martin og Audier -Leilighet i Bali -Kjøpt meg et utested -Levd livet til pengene hadde vært borte Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Jeg tror jeg hadde blitt litt sinna hvis mamma og pappa hadde vunnet nærmere 100 millioner kroner, og så brukt opp alt før jeg ble født. Greit å ha penger til å lage litt trust funds til barna da, det hadde jeg garantert gjort. Satt av kanskje 10 millioner til hvert barn, som hadde blitt investert i trygge investeringer før de ble gamle nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå