Daily-Drifter Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Bruker 100 kr på frokost og lunsj daglig Lotto er noe man statistisk sett aldri kommer til å oppleve å vinne hovedpremien på. Alikevel er det inntil flere som vinner hver uke som heller aldri egentlig skulle vinne. Lotto er et slags frø som du planter og som helt plutselig kan forandre livet ditt fulllstendig. Ja , et frø som etter ALL sannsynlighet dauer før det engang kommer en spire opp av jorda, en skjelden gang kommer det en liten grønn sak før den dør. Noe tre kan du se VELDIG langt etter. Bedre å satse på å bli proff F1 sjåfør ratioen på de som klarer det ift hvor mange som prøver er mye bedre Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Hadde brukt pengene til å støtte unge forskere som forsker på å sivilisere andre planeter i universet. Lenke til kommentar
zebe Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Hadde brukt pengene til å støtte unge forskere som forsker på å sivilisere andre planeter i universet. God idé, hadde gjort noe i samme duren. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Jeg vil faktisk si at å spille lotto er en fornuftig investering, i forhold til røykere og alle de som drar på konditori for å kjøpe lunch til 40-50kr daglig. Du må gjerne spille lotto, men å kalle det en fornuftig investering blir for dumt. Du støtter noen gode saker, men er bortimot garantert å tape halve innsatsen. Dette er ren matematikk, og ikke noe jeg har funnet på. Som sagt før har jeg kuttet ut lotto, og satser heller på aksjefond. Der er man nesten sikker på å vinne, selvom størrelsen på gevinsten ikke kan sammenlignes med lottogevinsten som man ganske sikkert ikke får. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 93 mill hadde vel endt opp i et hus med "småbra" lydanlegg og BMW M5. Ny og bedre PC samt en del elektronikk og en del sportsutstyr, så hadde det vel kommet til at jeg ikke hadde visst hva jeg ville bruke penga på =P Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Jeg vil faktisk si at å spille lotto er en fornuftig investering, i forhold til røykere og alle de som drar på konditori for å kjøpe lunch til 40-50kr daglig. Du må gjerne spille lotto, men å kalle det en fornuftig investering blir for dumt. Du støtter noen gode saker, men er bortimot garantert å tape halve innsatsen. Dette er ren matematikk, og ikke noe jeg har funnet på. Som sagt før har jeg kuttet ut lotto, og satser heller på aksjefond. Der er man nesten sikker på å vinne, selvom størrelsen på gevinsten ikke kan sammenlignes med lottogevinsten som man ganske sikkert ikke får. Ikke ta det jeg sier out of context da, jeg sa i forhold til røykere og folk som daglig drar på konditori - ingen av tingene er en investering, men med lotto har du faktisk muligheten for å få noe tilbake. Det koster meg 2400 i året å spille lotto, som sagt under 1% av lønna mi. Ikke noe tap for min del. Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 (endret) Jo, du taper 1% av lønna di. OT: Jeg ville ha engasjert en finansadvokat, skjult mest mulig unna skattelistene, meldt meg på Luksusfellen og fått alle til å tro at jeg vasset i gjeld etc, så skulle jeg ha kost meg med ny bil osv : ) Endret 14. mars 2010 av jdmik Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 1% av lønna di skal dekke 3.6 dager i året Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Kjøpt nytt hus til moren min, hjulpet faren min og moren min med å betale ned gjeld, betalt en hitman for å fikse stemoren min, kjøpt øl Lenke til kommentar
Phido78 Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Nei, om en vinner i lotteriet så må det nesten bli så en kan ta seg råd til en riskake til kaffin. Kanskje ny grus i oppkjørselen slik at den gamle opelen får det litt hyggelig og. Lenke til kommentar
Visningsnavnet er i bruk Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Betalt ned boliglånene til foreldrene mine og betalt tilbake det jeg er skyldig dem x 100, par mill på hver. Så ville resten gått til å nå en milliard. Har man først 90 mill er ikke det et sinnsykt mål. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Ja....på vår li-lle basseralle der ble det toppgevinst omsider på oss alle Og hvis du nå er helt betatt så skyldes det nok at : Du har al-dri før kjent duften av små 1000-lapper hvirvlende i luften ! Kongen & Knekten = ekte pimps Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Godt å se at så mange ville brukt pengene på studie. Med så mye penger kunne man klart seg helt fint uten jobb og utdanning. Lenke til kommentar
Lebb Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Kjøpt meg rolex submariner!!! Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Delt med meg og sett resten på konto for å prøve å leve så normalt som mulig. Lenke til kommentar
koots Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Tatt diverse flysertifikat, kjøpt meg et fly og flydd rundt omkring i hele verden for å bygge timer og ettervert blitt ansatt i et flyselskap for å ha en fast jobb. Eventuelle penger igjen hadde gått til hus, bil og sånt. Lenke til kommentar
okasin Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Horer, dunder og trekkspill i noen dager.. så reist verden rundt til jeg ble møkk lei.. og så kjøpt meg flott villa, og grei bil.. og hatt egen tjenestepike / vaskehjelp.. iført tjenestepike uniform (etter mitt valg he he).. ellers levd et rolig og balansert liv Lenke til kommentar
V-by Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Bygd et svømmebasseng i kjellern, og gått i banken og tatt ut 90 mill, så jeg kna leke Onkel Skrue. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Hadde kjøpt et stort landområde sentralt der jeg bor. Bygd min egen gate med 4 store fine hus hvor jeg, onkel + fam, mor og far, fetter og meg selv hadde hatt hvert sitt hus. Noen mill på sparekonto til alle mindreårige familiemedlemmer. Mye gaver i ferie og diverse til mor og far. En stk ny Alfa romeo, en syk ferie hvor jeg tok med mine beste venner. - Men jeg hadde sagt at alle disse pengene kom fra far sitt firma elns. Jeg hadde ikke fortalt noen om pengene. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Kjøpt meg seilbåt og seilt rundt om kring. Putta pengene i Sveits og kjøpt meg diverse biler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå