Krillekongen Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 - Kjøpt meg en ny gitar eller to, pluss en del utstyr - Kjøpt meg en god, trafikksikker bil - Sørget for å få gjort ferdig noen halvoppussede rom i heimen - Kjøpt leilighet eller et hus i Japan - Kjøpt hus eller leilighet i Norge - Oppdatert garderoben - Gitt bort en god del av pengene til organisasjoner o.l. som hjelper fattige og rusmisbrukere her i landet - Sponset foreldrene og broren min med en ferietur - Skjemt bort venner som fortjener det - Satt et par pengekrevende hobbyer til live - Satt resten i banken, fond eller lignende Jeg tror jeg hadde blitt gal om jeg hadde hatt så mye penger til rådighet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 - Kjøpt meg en god, trafikksikker bil Dette punktet glemte jeg, men tror heller jeg hadde tatt en full service på bilen jeg allerede har og betalt ned lånet på den. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 (endret) Moren min har sikkert kjøpt en lottokupong, så da gjenstår det bare å vente på gladnyheten, dersom den kommer i det hele tatt. Men, dersom vi faktisk ble alenevinner; Da tror jeg ikke vi hadde gjort noe stort ut av det. Litt jubel blir det nok høyst sannsynlig, men vi vil ikke ta av. Vi har egentlig ingenting vi mangler for øyeblikket. EDIT: Jo, en vannscooter hadde vært barskt i den tid det blir lovlig. Endret 27. februar 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Moren min har sikkert kjøpt en lottokupong, så da gjenstår det bare å vente på gladnyheten, dersom den kommer i det hele tatt. Men, dersom vi faktisk ble alenevinner; Da tror jeg ikke vi hadde gjort noe stort ut av det. Litt jubel blir det nok høyst sannsynlig, men vi vil ikke ta av. Vi har egentlig ingenting vi mangler for øyeblikket. EDIT: Jo, en vannscooter hadde vært barskt i den tid det blir lovlig. "litt jubel"? om du hadde vunnet 93 mill? Da er det noe som ikke stemmer... Hadde kjøpt en gamer til 90 mill... Neida... gitt noen til familie, kjøpt en serverpark og startet eget firma... Når man har 100% i egenkapital av startkapital bør det være ganske greit å holde det gående... Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 (endret) Med litt jubel mente jeg at vi viser tydelig glede, men blir ikke helt mental. Behøver ikke å freake ut. Endret 27. februar 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Hadde besvimt jeg... sry for OT. Lenke til kommentar
Sammy-Lee Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Hadde flyttet til Polen. Slik at pengene hadde hoppet fra 93 til 200 millioner. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 (endret) - Lært japansk - Flytta til Japan og kjøpt et lokale med stort uteområde for biler - Stifta firma og solgt gatebiler/delebiler til skandinavia med norsk/svensk/dansk hjemmeside - Kjøpt et fint hus og maaange japanske biler ! (Supra, silvia, 350z, skyline osv.) - Kjøpt en dyr champange og feire for å ikke ha noe mer med tollvesenet, biltilsynet og norsk stat å gjøre - Levd lykkelig med japanske biler og en japse dame (?) - Drifte når jeg har fri og delta i turneringer rundt verden Endret 28. februar 2010 av Iceman22 Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Trenger du 93 millioner for å lære japansk? Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 nei selvsagt ikke Det er de tingene jeg hadde gjort hvis jeg hadde vunnet.... Lenke til kommentar
ketle Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Brukt de som EK og lånt en milliard Lenke til kommentar
Sisyphus Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Kjøpt Svergie. Eller gravd dem ned i hagen. Vet ikke hva som er mest bortkastet. Graver jeg dem ned så kanskje naturen kan bruke noe av næringstoffene i penger. Hvis bomull har næringsstoffer. Hmm. Kanskje kjørt en båt til 93 millioner og ikke hatt penger til forsikring, diesel og båtplass. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Damer Da skal jeg garantere deg at pengene ikke varer i alle fall :!: Lenke til kommentar
T.A Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Hehe, mye fornuftig her 1. Betalt ned lån på hus. 2. Kjøpt en Mercedes-Benz CLS. 3. Gitt 5 millioner til foreldre + 5 andre millioner til lillebror 4. Gjort noe fornuftig med halvparten av resterende penger og gitt resten til hjelpeorganisasjoner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Jeg hadde gitt 10 mill. til mamma, 10 mill. til hver av søsknene mine (3 stk.), 20 mill. til bestevenninna. Da har jeg fortsatt 33 mill. igjen til å bygge meg et pent hus og sette masse penger på en sparekonto Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Satt inn 50 mill på sparekonto og levd fett på rentene. Resten av pengene hadde jeg gitt bort til tiggere (kjøpt hus til dem feks, og gitt dem et liv) Lenke til kommentar
Muzungu Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Flyttet til Seychellene og levd resten av livet med pene damer, raske biler og dyr champagne. Lenke til kommentar
N* Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Startet en pub. Den skulle hete "Stoner Rock"! Har drømt om det lenge. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Hadde flyttet til et varmt land med bra penge kurs. Betalt ned lån/hus til de i famlien. Flott hus med baseng, hjemmekino, trenings studio osv er jo et must. Stort og flott eiendom med egen strand/sjø område. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå