Gå til innhold

Caprica - Serien som er satt i fortiden til Battlestar Galactica

Anbefalte innlegg

Så ingen tråder om denne så jeg lagde en.

Jeg må si jeg fort begynner å miste interessen til denne serien.

Hovedproblemet er at den går altfor tregt, og at for hver episode glemmer man mer og mer den dystre framtiden i Battlestar Galactica (verdens beste tv-serie noensinne).

De siste fem minuttene i femte episode var litt spennende, når de velger å satse på produksjon av Cyloner. Men resten var tamt.

Jeg synes kanskje det minner meg mer om en tenåringsserie om Matrix, med altfor stor vekt på den digitale verden osv. Men igjen så er det noen meget voksne elementer i serien som haler seere som meg inn igjen. Samtidig blir jeg dritt lei alle drittungene.

Jeg nøler hver gang jeg skal sette meg ned å se på en episode nå.

Denne serien er et eksempel på at skaperne av populære produkter, ikke alltid vet hva tilhengerne vil ha når de lager nye, og ender opp med å irritere dem.

Jeg ville ha en serie som handler om Adamas oppvekst, den første krigen mot Cylonene, oppbyggingen av frykt i samfunnet osv. Men fortsatt er lille Adama bare en bølle-unge. Det skjer for lite rett og slett.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som ser på serien her nå da?

Venter til a) sesongen er ferdig b) om den før en sesong 2.

Er dritlei serier som blir cancla etter 1 sesong, og desuten synes jeg BSG var en forferdelig sci-fi såpe. (ikke sesong 1 og delvis 2)

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Så var altså denne serien ferdig. Virkelig synd, men "oppsummeringen" av "things to come" avrundet egentlig dette på en grei måte. Skulle selvsagt gjerne sett hele oppsummering i 20 x 45 minutter istedenfor...

Utrolig irriterende at SyFy kanselerer to av de beste seriene de kjører. Mulig kvalitet kostet for mye for dem. Det handler jo også litt om seriøsitet, og når de driver å kanselerer ting etter en sesong og uten at seriene får en naturlig livssyklus er ikke bra. Det vil gå ut over seertall for nye serier senere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...