Exotic17 Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 La meg Åpne... Har en del kort nå. Og lurte på om noen av dere trenger noen av disse; Pique - 81 Amelia - 82 (GK) Van Nistelrooy - 82 Seedorf - 82 Tar gjerne imot bytter. Trenger igrunn til 4-1-2-1-2 formasjonen Men prøver å få tak i det meste! Lenke til kommentar
fredes Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Jeg trenger Pique! Har disse, om du har lyst til å bytte litt. 82 - Pandev - CF 81 - Quaresma - RM (retrained) 81 - Downing - LW 80 - Floccari - CF 80 - Perrotta - CM 81 - Doni - GK 80 - Belletti - RB 78 - Cris - CB 77 - Simplicio - CM Lenke til kommentar
Exotic17 Skrevet 3. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) Pique er solgt Og trenger ikke noen av dine Men jeg er villig til å gi 120k for Fernando Torres Júlio César gir jeg også mye for! Og Maicon Coins er ikkeno problem, men det betyr ikke heller at jeg waister pengene mine -.- ---> [email protected] for de som vil deale Endret 3. mars 2010 av Exotic17 Lenke til kommentar
fredes Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 De er vel egentlig borte mine og. Mine 3 lag er stort sett komplette, mangler kanskje Xavi\Arteta til midtbanen i tillegg til litt endring av formasjoner. Lenke til kommentar
Exotic17 Skrevet 5. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) Endelig... da har jeg Torres og rooney på top! Full team: 4-1-2-1-2 Chemestry: 100% GK: Julio Ceasar RB: Maicon LB: Evra CB: Lucio CB: Cordoba CDM: Carrick CAM: Gerrard RM: Valencia LM: Nani ST: Torres ST: Rooney Benk: Tevez, David Silva, Lampard, Zarate, Young, Agbonlahor, Sergio Asenjo Nå håper jeg bare på en Ronaldo og muligens en Ribery i de neste pakkene xD Endret 27. mars 2010 av Exotic17 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Litt off topic, men jeg lurer på hva dette Ultimate team greiene er. Noen som gidder forklare? Lenke til kommentar
fredes Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) 4-2-2-2 GK - Diego Lopez RB - Cortes CB - Pepe CB - Raul Albiol LB - Felipe CDM - Xavi 89 CDM - Xabi Alonso CAM - Hulk CAM - Kaka ST - Ibrahimovic ST - Villa Mangler en høyreback. Helst Alves, men vurderer Miguel. Endret 5. mars 2010 av fredes Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Kjøper dere pakker eller? Kjøpte gullpakker for 40kr, og den beste jeg fikk var på 82. Lenke til kommentar
Exotic17 Skrevet 5. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2010 Litt off topic, men jeg lurer på hva dette Ultimate team greiene er. Noen som gidder forklare? http://www.videogamer.com/videos/fifa_10_ultimate_team_trailer.html# Beste måten å forklare på! ;D Lenke til kommentar
Exotic17 Skrevet 5. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2010 Kjøper dere pakker eller? Kjøpte gullpakker for 40kr, og den beste jeg fikk var på 82. Jeg kjøpte en del pakker... sikkert brukt for 200kr totalt eller noe sånn, ellers har jeg bare kjøpt pakker via coins.... Har spillt over 70 kamper nå! En del coins det... Stats. Win- 63 Draw - 4 Loose - 11 Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Oi, det var litt mye penger, men er nok sånn de beste gjør det. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 (endret) Lurer egentlig på hvis man kjøper de gullpakkene, kan f.eks Torres eller Rooney ligge inni en av de kortene?? Edit spiller i en 4-3-3 formasjon, hvis noen har noen 4-3-3 formasjonskortene, så si ifra Endret 11. mars 2010 av PrettyBoy Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 De er vel egentlig borte mine og. Mine 3 lag er stort sett komplette, mangler kanskje Xavi\Arteta til midtbanen i tillegg til litt endring av formasjoner. Har Xavi til salgs hvis u trenger han? Lenke til kommentar
fredes Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Jeg har han. Må ha vært blant de første som fikk Xavi 89 i en pakke forrige torsdag. Du kan se laget mitt i post #7. GK : Diego Alves RB : Cortes CB : Raul Albiol CB : Pepe LB : Felipe CDM: Xavi CDM: Kaka CAM: Hulk CAM: Bojan ST : Ibrahimovic ST : Villa Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Zlatan og Kaka har du vel kjøpt?Hvor mye? Lenke til kommentar
fredes Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Fikk Kaka i en pakke. Zlatan kjøpte jeg for rett over 60k. Men prisen kan ha endret seg. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Solgte Xavi for 60k Kjøpte Henry for 45K, Det som irriterer meg at det ikke finnes kort for spillere som kan endre sin posisjon fra ST til RW f.eks. Her er mitt lag ---------Chech------ Fanni--Juan--Mexes--Abidal --Anderson-Diego--Flamini --Hulk--Adriano----Henry Lenke til kommentar
pmbauer Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Hei! Første post på diskusjon.no for min del. Begynner å bli relativt fornøyd med laget mitt, men skulle gjerne hatt en bedre LM-spiller (veksler mellom Giggs og Gamsten). Også vil jeg gjerne, etterhvert som det er mulig, ha tak i Rooney og Torres. Mitt lag: FORMASJON: 4-1-2-1-2 ----------Green--------- Maicon - Gallas - Toure - Evra ---------Hargreaves------- ----Rodriguez - Pedersen---- -----------Cahill---------- --------Niang - Berbatov---- BENK: Balotelli, Conti, Giggs, Sessegnon, Bruno Alves, M. Richards, Demirel RESERVE: Larsson, Vucinic, Riise, Defoe MANAGER: Ancelotti (4-1-2-1-2) - Om noen skulle komme over noen formasjonskort med 4-1-2-1-2, så vil jeg gjerne trade/kjøpe det - Skulle dere være interessert i noen av spillerne, er det bare å komme med forespørsel pmbauer FIFANorge.com Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Hvordan bytter man kort med venner, eller kjøper? Jeg finner kun ut hvordan man kjøper fra helt ukjente folk... Lenke til kommentar
pmbauer Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Tror ikke det er noen metode for det. Man må vel heller avtale premissene for hvordan man legger det kortet ut til salg, forså at kortet forhåpentligvis går til riktig person. Man kan for eksempel legge ut et kort til en helt ekstrem pris, slik at ingen andre vil ha kortet. Da har man jo alternativet med å trade kort mot kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå