HomzKriSs Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Her er koden jeg bruker for å kalle opp mot SQL og prøve å få den til å virke: <?php $row = mysql_escape_string($row); $sql1 = mysql_escape_string($sql1); $query = mysql_escape_string($query); if($div->level($id) >= 4){ $query = $SQL->query("SELECT * FROM `admin`"); $row = mysql_fetch_object($query); if(isset($_POST['bedrift'])){ $sql1 = sprintf("UPDATE `admin` SET `systemmsg`=%s", $sec->qs($_POST['systemmsg'])); $SQL->query($sql1); echo "Bedrifts meldingen er nå endret."; } ?> <form action="" method="post"> <table class="REW_table"> <tr class="ehead"> <td>System:</td> <td><input type="text" name="systemmsg" value="<? echo $row->systemmsg; ?>" class="input"></td> <td><input type="submit" name="bedri" value="Oppdater" class="submit"></td> </tr> </table> </form> <?php } else { echo "Du har ikke tilgang!"; } ?> Denne legger jeg i " <? echo $row->systemmsg; ?> " <span class="red">Driftsmelding:</span> Problemet er, hvordan blir SQL koden altså? Lenke til kommentar
HomzKriSs Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2010 Her er koden jeg bruker for å oppdatere: <td>System:</td> <td><input type="text" name="systemmsg" value="<? echo $row->systemmsg; ?>" class="input"></td> <td><input type="submit" name="systemmsg" value="Oppdater" class="submit"></td> PHP koden som kobler opp til SQL filen admin, der skal bedrift inn, nor som jeg ikke får til. } if(isset($_POST['systemmsg'])){ $sql1 = sprintf("UPDATE `admin` SET `systemmsg`=%s", $sec->qs($_POST['systemmsg'])); $SQL->query($sql1); echo "System meldingen er nå endret."; } Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå