MoonGirl Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 (endret) Hei. Lurte på en ting. Kjøpte meg ny bærbar pc i dag, og den har nå stått på lading i ca. en time. Den lyste først orange og nå lyser den blå noe som betyr den er i "Ac mode". Hva er AC mode? Betyr det nå at den er fullt ladet og klar for å bli slått på? Er helt grønn jeg.... Endret 27. februar 2010 av Mary_5 Lenke til kommentar
Zash Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Les bruksanvisningen. AC mode betyr at den får strøm fra stikkontakt. Lenke til kommentar
MoonGirl Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2010 Les bruksanvisningen. AC mode betyr at den får strøm fra stikkontakt. Står ingenting om ladetid på bruksanvisningen. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Hvilken laptop har du kjøpt? Lenke til kommentar
MoonGirl Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2010 (endret) Hvilken laptop har du kjøpt? Acer Aspire 5740G Core i3-330 HD5470 3GB Endret 27. februar 2010 av Mary_5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 AC mode betyr at den er plugget i stikkontakten (AC = Alternating Current, vekselstrøm på norsk). "Standarden" på laptoper er at orange lys betyr at laptopen er plugget til strøm og lader, grønt/blått betyr at den er plugget inn og er fulladet. Blinkende orange betyr at den ikke er plugget i og batteriet er i ferd med å bli tomt. Slik er det hvertfall på de jeg har vært borti Lenke til kommentar
MoonGirl Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2010 AC mode betyr at den er plugget i stikkontakten (AC = Alternating Current, vekselstrøm på norsk). "Standarden" på laptoper er at orange lys betyr at laptopen er plugget til strøm og lader, grønt/blått betyr at den er plugget inn og er fulladet. Blinkende orange betyr at den ikke er plugget i og batteriet er i ferd med å bli tomt. Slik er det hvertfall på de jeg har vært borti Ok, takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå