Tåkefyrste Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 Har nettopp bestilt meg en Sony E430 Trinitron 19" fra komplett.no.. Er det noen som har nå erfaring med akkurat denne skjermen, i såfall.. la meg høre:) Lenke til kommentar
Gega Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 Jeg har nylig gått til anskaffelse av den skjermen...er meget fornøyd...stort sett samme skjermen som E400...litt rundere i kantene er den blitt...bestillte den fra ITbutikken..7-800 kroner billigere der Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 28. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2002 Quote: bestillte den fra ITbutikken..7-800 kroner billigere der vet, men de har den ikke på lager, og har heller ikke no tidspunkt når de får den inn.. så, gidder ikke vente:) Hva med de horisontale stripene, er de meget godt synlig, eller knapt merkbar? Jeg vet bare at jeg har en tendens til å irritere meg over småting:P Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 Quote: On 2002-01-28 23:39, apollox skrev:Hva med de horisontale stripene, er de meget godt synlig, eller knapt merkbar? De stripene er ikke noe plagsomt.. du legger ikke merke til de i det hele tatt.. topp skjerm.. jeg har en litt bedre modell.. sony eier =) Lenke til kommentar
Gega Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 vet, men de har den ikke på lager, og har heller ikke no tidspunkt når de får den inn.. så, gidder ikke vente:) De hadde den ikke på lager da jeg heller bestillte den..men jeg snakket med support og de sa at selv om det står 14 dager så vil den allikevel komme inn fortere siden den finnes i danmark...tror det gikk 2 dager fra jeg bestillte til de sendte den selv om det sto 14 dagers ventetid Lenke til kommentar
Charon Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Har en 17" G220. Den er helt glimrene. De horisontale stripene merkes ikke. Enda mer usynlige om du ser film eller spiller. Kan vere litt merkelige de første dagene, men det er flatskjermen også. Når du har vendt deg til flatskjerm, har du vendt deg til stripene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå