Gå til innhold

BK: Ild og is


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott fargespill, hvitbalanse og toner. Når det gjelder komposisjon så skulle jeg øsnket at venstre kant av isflaket ikke gikk så rett inn i bildet, men heller dannet en mer skrå fra venstre og mot høyre inn over. Vet ikke om det hadde gått ann å dreie kamera mer, eller om bakgrunn da hadde blitt mindre fin? Synes også forgrunnen blir litt kjedelig.

 

Men allt i allt et flott foto med en ganske dramatisk stemning pga lyset.

Lenke til kommentar

Takk for innspill.

Jeg valgte bort bildene med isen på skrå inn fra venstre, fordi isen ble for dominerende. Dessuten ville jeg ha med mest mulig av speilingen i vannet for å skape en kontrast mellom det varme fargespillet i speilingen, og den kalde isen. Hadde også lyst til å prøve en ny tilnærming til komposisjonen, med den rette vinkelen på isen innover i bildet. Dette for å bryte med tradisjonen med linjer som nesten alltid går på skrå innover i denne typen bilder. Er fornøyd med resultatet.

Endret av KSolfjeld
Lenke til kommentar

Takk for innspill.

Jeg valgte bort bildene med isen på skrå inn fra venstre, fordi isen ble for dominerende. Dessuten ville jeg ha med mest mulig av speilingen i vannet for å skape en kontrast mellom det varme fargespillet, og den kalde isen. Dette bildet fungerer er jeg veldig fornøyd med.

Skjønner at du har tenkt gjennom og forsøkt litt :) Enig - flott fargespill og kontraster.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...