GSM Skrevet 27. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2010 Så gjennom noen bilder jeg tok da jeg nettop hadde fått mitt første speilrefleks for noen år siden, og fant dette Bildet er tatt med Kit-objektivet til 400d, og blodfersk fotograf. Forsøkte å skarpe opp bildet litt, og endret utsnittet. Nokså fornøyd med resultatet i forhold til utgangspunkt og forutsetninger. Kritikk anyone? Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 27. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2010 Heisann. + Jeg liker konseptet og utførelsen på eksponeringen. Utsnittet og valgt komposisjon er spennende, med skrålinjer. Duse fine farger. - Desverre er fargene også noe av det som trekker bildet ned i mine øyne. Det blir for ensfarget, mye av samme tonene gjør at ikke marihønene(?) skiller seg særlig ut fra resten av bildet. Fint Lenke til kommentar
GSM Skrevet 7. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mars 2010 Hei! takker for god og konstruktiv kritikk. Er enig med fargene, blir mye brunrødt og lite kontraster i bildet. Har prøvd å få til en versjon som framhever marihønene bedre og tilfører litt mer farger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå