MoonGirl Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Hei, har nettopp kjøpt meg Acer Aspire 5740G på mpx. Jeg har lagt merke til at det ikke følger med noen CD'er til pcen. Er dette normalt? Hva om jeg skal formatere pcen en gang, eller installere drivere på ny??? heeelp! Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Stemmer,det følger ikke med CD'r. Hvis du starter eRecovery kan du brenne ut 2 stk recovery DVD'r som du trenger til å gjenopprette dersom uhellet skulle være ute. Lenke til kommentar
MoonGirl Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2010 Er det noe nytt dette? Jeg har jo betalt for Windows 7, burde nesten fått med cden da Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Acer (og flere andre) har ikke lagt ved CD'er de siste 2 åra. Bare å brenne ut via erecovery Lenke til kommentar
MoonGirl Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2010 Acer (og flere andre) har ikke lagt ved CD'er de siste 2 åra. Bare å brenne ut via erecovery Oki, takk for svar Eller jeg trenger vell ikke brenne ut. Da jeg kan trykke Alt + F10 ved oppstart for å formatere, leste jeg nå Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Du trenger ikke brenne ut,men hvis harddisken tar kvelden,eller at du ønsker å bytte til større harddisk,så er det kjekt å ha platene i bakhånd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå