weebl Skrevet 27. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2010 Hei lurte bare på om det går å farge jeans på nytt? jeg har et par svarte jeans som har starta å miste fargen og syns ikke de ser så bra ut lengre. jeg elsker disse buksene da de sitter veldig bra og ser bra ut (borsett fra fargen) er det noen enkel måte å farge jeans sort på nytt og hvor kan man isåfall få i farge. og hvordan bør jeg vaske de senere for å miste minst mulig farge (uten å gjøre verdens største innsats) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 27. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2010 Man får farge-pulver til vaskemaskin hvertfall. Det er lett å bruke, men akkurat hvor man får kjøpt det vet jeg ikke, her jeg bor får man det på Gardinbutikken:P Lenke til kommentar
multisync Skrevet 27. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2010 Du får kjøpt det på clas ohlson. Det finnes masse instuksjoner rundt omkring om hvordan du farger, regner med det burde gå helt greit når du bare skal "fylle på" svartfargen. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 27. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2010 Du kjøper en pose med klesfarge i daglivarebutikken, klipper opp toppen av posen, legger posen med innholdet i vaskemaskinen, og starter vaskingen etter instruksene. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 27. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2010 Du får poste resultatet. Interessant å vite til ettertiden. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 28. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2010 Mulig du trenger fargesalt, spørs litt på hva du kjøper (saltet er for at fargen skal binde seg til klærne) men det står nok på anvisningen bakpå pakken. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 28. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. februar 2010 kan man farge de uten å bruke vaskemaskin? eventuelt vil det kunne bli farge igjen i systemet. (har kun tilgang på fellesvaskeri) og vil ikke være ansvarlig for at den neste personens hvite klær blir grå eller noe Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 28. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2010 Jeg ville gjettet at en bøtte med varmt vann ville gjøre samme nytten. Dog er det nok viktig å være nøye med å røre rundt i bøtten. Det funker dårlig om kun halve buksen blir våt… Les instruksene på posen, det står nok forklart hvordan det gjøres der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå