Rabies86 Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Jeg har slitt med at Pc'en min har jobbet skikkelig treigt i det siste (HP pavilion entertainment PC. Mener det var DV9000 den het) Så at jeg har LITE minne på D: (ledig plass 74,4GB, Total størrelse 74,5GB) så jeg tenkte jeg kunne slette noe avdet sopm aldri brukes her, men det er jo bare 1 mappe her, og den får jeg beskjed om at jeg ikke bør pelle på. Så mitt spørsmål er: Hva f*** skal jeg gjøre? Jeg er absolutt ikke datakyndig så om det er helt døvt å spørre om dette så bare si ifra, men forklar gjerne hva jeg kan gjøre med saken allikevel Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Om det er ledig 74.4 GB av 74.5 GB har du jo bare brukt 100 megabyte... Hva står det på meldingen om at du ikke bør gjøre noe med filene? Lenke til kommentar
Rabies86 Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2010 Hahaha...! Ja der sier du noe. Øynene mine leste "brukt plass" av en eller annen grunn. Men hva kan da være grunnen til at den jobber så sakte og både trådløst nett og firefox kræsjer med jevne mellomrom? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Har du noe ledig plass på C disken? Den bør bare inneholde operativsystemet, i det minste bør det være 15% eller mer ledig plass... Kjør diskdefragmentering og diskopprydding, virussøk, oppdater drivere Lenke til kommentar
Rabies86 Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2010 Har 30,2 GB ledig på C: Totalt størrelse på denne er 63,8... Virussøk har ejg tatt og det fant ikke noe i hvertfall. Bruker AVG om det har noe å si. Diskfragmentering og de greiene har jeg ikke noen erfaring med, så får nok ringe kompis-support for å ordne det Takk for svar... Lenke til kommentar
Rabies86 Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2010 Btw; jeg prøvde å oppdatere AVG nå, men får beskjed om at oppdatering feilet pga for lite minne. Skjønner ikke dette jeg :? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Hvor mye minne (RAM) har du på maskinen? Lenke til kommentar
Rabies86 Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2010 Mener det er 2 GB. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå