anonymus94 Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Hei. Jeg lurte på om noen har ett tips på ett medie senter som jeg kan gjøre opptak av tv-programmer. Noen forslag? Lenke til kommentar
Outrage Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Mediaportal er et annet alternativ. Endret 28. februar 2010 av Outrage Lenke til kommentar
anonymus94 Skrevet 28. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Mediaportal er et annet alternativ. Noen som vet om noen billig boks som kan kobles til tven, som eks lingnene get boks... skrev kanskje feil i tittelen/emne Endret 28. februar 2010 av anonymus94 Lenke til kommentar
obergeru Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=418702 Lenke til kommentar
anonymus94 Skrevet 28. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2010 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=418702 Vet du/noen om noe billigere produkt? Lenke til kommentar
anonymus94 Skrevet 28. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=21056246 Funker denne uten kort/sånn abbonomang kort??? Endret 28. februar 2010 av anonymus94 Lenke til kommentar
obergeru Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=21056246 Funker denne uten kort/sånn abbonomang kort??? nei Lenke til kommentar
anonymus94 Skrevet 28. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Ok da har jeg kommet til det billigste boks produkte På 4500 NOK, inn til videre. Noen som vet om ett bra tv-kort til stasjonær pc? Hvis det er en billigere løsning? Endret 28. februar 2010 av anonymus94 Lenke til kommentar
obergeru Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Ok da har jeg kommet til det billigste boks produkte På 4500 NOK, inn til videre. Noen som vet om ett bra tv-kort til stasjonær pc? Hvis det er en billigere løsning? Jeg forstår ikke helt hva du er ute etter. Du trenger abbonement/programkort for å se på alle digitale tv sendinger. Hvis du ser etter noe annet tror jeg du må lete andre plasser Lenke til kommentar
anonymus94 Skrevet 1. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2010 Ok da har jeg kommet til det billigste boks produkte På 4500 NOK, inn til videre. Noen som vet om ett bra tv-kort til stasjonær pc? Hvis det er en billigere løsning? Jeg forstår ikke helt hva du er ute etter. Du trenger abbonement/programkort for å se på alle digitale tv sendinger. Hvis du ser etter noe annet tror jeg du må lete andre plasser Det jeg er ute etter er bare at jeg skal kunne ta opp tv programmer som jeg ikke rekker å se. Eks CSI Miami. Lenke til kommentar
tingo Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Det jeg er ute etter er bare at jeg skal kunne ta opp tv programmer som jeg ikke rekker å se. Eks CSI Miami Det er to måter å gjøre dette på (for digital-TV): 1) tv-kort / boks med programkort (abonnementskort) Ulemper: - dersom digtal-TV leverandøren din ikke har ferdig løsning for dette, så kan det være vanskelig å sette opp / få til å virke - du trenger et programkort ekstra (evt. en metode for å "dele" programkortet mellom flere dekodere) - TV-leverandøren kan ha "paret" programkortet med dekoderen din; dette gir ekstra utfordringer Fordeler: - mulighet for å ta opp et program samtidig som du sr på et annet (du har jo to dekodere NB! Hvis du velger boks fra TV-leverandør så er du avhengig av at boksen kan dette) 2) koble et TV-kort / opptakerboks etter den dekoderen du allerede har. Ulemper: - du trenger en metode for styring av dekoderen din (skifte av kanal osv.) - det er umulig å se på et program samtidig som du ta opp et annet fordeler: - du trenger kun et programkort Lenke til kommentar
anonymus94 Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2010 Skjønner at du har peilinga på dette her. Det jeg har er en tv og kabel da så klart jeg har ikke skjekket men hva er den billigste løsningen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå