zeezy Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Driver og lærer meg python nå, men har møtt ett problem: er på faren min sin pc, og ville ikke instalere python der, så bruker portablepython, men vet ikke hva program jeg skal åpne .py filene mine i, driver med python "lære videoer", og er kommet til der jeg skal lage noe med mer enn bare en ting om gangen, så sliter ganske mye når jeg ikke kan kjøre .py filer (bruker forresten portablepython basert på 3.0.1) Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 (endret) Du bruker pyscripter som er med portablepython. Da bør det vel si seg selv,fil-open(finn din .py fil) Bruker du linux ja da bruker man SPE som er med portablepython. Du børe holde deg til python 2.x ennå av mange grunner,støtte for 3 parts moduler og de meste av tutorial/bøker er for python 2.x. Endret 27. februar 2010 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
zeezy Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2010 Du bruker pyscripter som er med portablepython. Da bør det vel si seg selv,fil-open(finn din .py fil) Bruker du linux ja da bruker man SPE som er med portablepython. Du børe holde deg til python 2.x ennå av mange grunner,støtte for 3 parts moduler og de meste av tutorial/bøker er for python 2.x. takk, laster ned 2.6.1 nå, fant det ut etterpå når jeg hadde sett litt rundt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå