AndyBay Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Hvilken sniper er best på lang avstand, og hvilken er best på kort avstand? Hvilken er mest stødig, og hvilken får du lettest "one shot one kill" på osv Legg inn forslag og hvilke perks du bruker på diverse baner. Legg meg til på PSN: andybuy Lenke til kommentar
Evolutioner Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Hvilken sniper er best på lang avstand, og hvilken er best på kort avstand? Hvilken er mest stødig, og hvilken får du lettest "one shot one kill" på osv Legg inn forslag og hvilke perks du bruker på diverse baner. Legg meg til på PSN: andybuy Intervention er god på lang avstand, utrolig kraftig og veldig god treffsikkerhet. Close liker jeg wa2000;) One shot one kill spørs vell om du spiller hardcore eller ikke Hardcore er lett og drepe, ellers er det ræva.. hardcore ftw Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Cheytac M200 er vel best i verden også, så det er vel ganske greit valg. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Tar intervention vs. barret da disse dreper på ett skudd med SP, og er de folk generelt sett foretrekker. Tar her fordeler/ulemper. Intervention: 15 Kuler, 5 i hvert magasin Rask reload Dårlig stødighet (mye svai) Middels høy lyd Random recoil Treg skuddtakt Middels gjennomtrengelighet Høy kraft Barret 20 kuler, 10 i hvert magasin Treg reload Normal stødighet Høy lyd Høy recoil Middels skuddtakt Veldig Høy gjennomtrengelighet Høy kraft Begge våpna er akkurat like nøyaktige og akkurat like kraftige. Den raskere skuddtakten, samt større magasiner, flere kuler, normale stødigheten og forutsigbar recoil gjør barret til et bedre våpen, objektivt sett. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Jeg liker å ha to "skarpskytter"-klasser: En long-range sniper med Barrett eller Intervention En Designated Marksman med M21/WA2000 eller FN FAL med ACOG (faktisk). Gode perks til snipere er: Tier 1: Scavenger (for Marksman), Bling (for longrange). 2 og 3 bruker jeg stort sett alltid Cold-Blooded og Ninja. Attachments; FMJ, Thermal, ACOG/Silencer (best for Marksman igjen). Equipment; Claymore, Smoke. Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Rett en ting når det gjelder barret recoil, andre skuddet har lite recoil. Overall vil jeg si helt klart barret på softcore. Tier 1: Slight of hand pro!!! (raskere innsikting), med mindre du er mainiac til non-scope. En god sniper quickscoper hele tiden og når du møter folk litt nærmere er du nødt til å være rask. Trenger du flere kuler har du enten feil killstreaks eller så har du bomme aaalt for mye. For å nonscope trenger du steady aim, men jeg synes ninja er mye bedre. Lenke til kommentar
Evolutioner Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Tar intervention vs. barret da disse dreper på ett skudd med SP, og er de folk generelt sett foretrekker. Tar her fordeler/ulemper. Intervention: 15 Kuler, 5 i hvert magasin Rask reload Dårlig stødighet (mye svai) Middels høy lyd Random recoil Treg skuddtakt Middels gjennomtrengelighet Høy kraft Barret 20 kuler, 10 i hvert magasin Treg reload Normal stødighet Høy lyd Høy recoil Middels skuddtakt Veldig Høy gjennomtrengelighet Høy kraft Begge våpna er akkurat like nøyaktige og akkurat like kraftige. Den raskere skuddtakten, samt større magasiner, flere kuler, normale stødigheten og forutsigbar recoil gjør barret til et bedre våpen, objektivt sett. nabb.. Intervention er det som tar langt tid.. nub Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Hva snakker du om? Beskrev skuddtakten riktig. Lenke til kommentar
jame- Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Intervention er mitt valg og, har prøvd alle våpnene i godt og vondt. Men Intervention vinner min palle plass. Med sitt ganske kraftige .408 kaliber og treffsikkerhet syns jeg den er nydelig. Og det er en spesiell følelse å se at du må lade for hvert skudd. For de som husker sniper scenen i slutten av Saving Private Ryan, hvor han sitter i kirketårnet. Bare å høre lyden og se det. Booom, reload, boom, reload. Har alltids hatt en fetish for bolt-action rifles. Er du noob så går du for Barret. Treffer du så går du for Intervention. Lenke til kommentar
branick Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Intervention er mitt valg og, har prøvd alle våpnene i godt og vondt. Men Intervention vinner min palle plass. Med sitt ganske kraftige .408 kaliber og treffsikkerhet syns jeg den er nydelig. Og det er en spesiell følelse å se at du må lade for hvert skudd. For de som husker sniper scenen i slutten av Saving Private Ryan, hvor han sitter i kirketårnet. Bare å høre lyden og se det. Booom, reload, boom, reload. Har alltids hatt en fetish for bolt-action rifles. Er du noob så går du for Barret. Treffer du så går du for Intervention. Med den analogien din, vil en som "treffer" velge barret og bli enda bedre enn han hadde vært med intervention da Personlig har jeg 2500+ kills med begge, og jeg mangler bare 111 HS på barret før jeg har 1000 hs på begge riflene, og jeg må si jeg foretrekker barret mye mer enn intervention. Jeg har ingen anelse om hvorfor jeg liker den ene bedre enn den andre. Det bare er sånn Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 For meg virker det som Intervention har større sjanse for å få headshots. For hver prestige jeg går merker jeg at jeg ved 750kills med Inter og 1000kills med Barrett har omentrent like mange HS. Vet ikke hvorfor det blir slik, men det skjer hver gang. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Da jeg begynte å bruke sniper litt, så starta jeg med M21. Den er lett å snipe med hvis du løper rundt (den er en "mobile sniper"), men etterhvert når jeg ble bedre og sluttet å pepre kuler med M21 men prøvde å ta de på 1 shot 1 kill så ble det bedre med intervention. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Jeg foretrekker m21 da den er lettere og ikke bolt action. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Cheytac M200 er vel best i verden også, så det er vel ganske greit valg. Hvor langt var det den kunne skyte? 2300? Mener Future weapons viste en ny barrett som skal kunne treffe fint på 2500. Men husker ikke om Cheytac var 2300, eller mye mer? hehe Men favoritt sniperen min må være Cheytac ja. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Noob har blitt brukt veldig mye i dette argumentet :3 Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow. The important thing is not to stop questioning. -Albert Einstein Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Intervention er mitt valg, med Perksa: Sleight of Hand PRO Stopping Power PRO Steady Aim PRO Alltid FMJ (mindre hitmarkers) Bruker Intervention fordi den har bedre accuracy, damage (IRL så er begge Anti Materiell Rifler, så på mennesker er du nok dø uansett hvor du treffer hen). Den har også en tendens til å få kulene til å magisk fly rundt et hjørne å drepe noen med no scope. Den er praktisk og quick-scope eller drag scope hvis du er god gir nesten 100% kill. Funker generelt på alle maps, men trange close quarters maps er det litt om og men. Bruker Barret .50 cal når jeg er skikkelig sur, gir meg den følelsen at jeg kan drepe alt bare jeg trykker fort nok på skyte knappen/ aimer raskt nok Lenke til kommentar
vipone Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Alltid FMJ (mindre hitmarkers) Det er feil. FMJ gjør kun sånn at når du skyter gjennom vegger, vil kulene få mer damage som kula egentlig ville mistet da den gikk gjennom veggen, aka FMJ hjelper kun på kuler som går gjennom vegger. Begynner å bli så lei av folk som tror at FMJ gir mer damage kun fordi damagebaren endrer seg. Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Se på damgen den øker litt før du svarer. Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) Se på damgen den øker litt før du svarer. Ingame statsa lyver, den gir ikke mindre hitmarkers. It does not increase damage against exposed targets, although it does show a damage modifier when adding FMJ as an attachment. http://callofduty.wikia.com/wiki/FMJ Endret 12. april 2010 av Zebraskin Lenke til kommentar
BigNekk Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Personlig er intervention mitt første valg. Har brukt den fra dag 1. nå er eg 4 prestige og selfølgelig gjort begge prestige challengane. Så no er eg litt keeen på og bruke barret, for og få dei challengane. Men eg kommer nok tilbake til interventon om ei lita stund for barret er kjedeligt. (Min meining) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå