robin1379 Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Hei skal ha ny bærbar, kunne tenkt meg noe rundt 6-7k kan gå over og skal klare noe spill som bf2, cod mw2 og andre ikke så tunge spill hdmi/dvi utgang, gjerne utgang for digital coax eller optisk digital utgang helst 17" skjerm, minimum 15", widescreen 4gb ram eller mer, helst intel cpu har ikke behov for noe ekstremt bra batteri, men kjekt om den kan brukes et par timer på batteri bryr meg svært lite om design, vekt og størelse Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 6-7K, kan spilles på, bryr seg lite om design... Høres det ut som en Mac? Lenke til kommentar
robin1379 Skrevet 28. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2010 ikke noe mac, holder meg unna alt fra eple fabrikken ingen som har noen gode forslag? Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Denne er vel grei ? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=574449 Lenke til kommentar
robin1379 Skrevet 28. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2010 litt skeptisk til asus etter og ha hatt 2 stk i huset og ganske misfornøyd med begge to, støyer fælt og blir vanvittig høy cpu tempraturer, har riktig nok vært med amd prossesor da noen som har erfaringer med en sånn? men sånn ellers så det jo bra ut det stod litt lite info om den der da gjør heller ikke noe om det er demovare Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Trudde Asus var noe av det beste på bærbar siden jeg.. Eller så har HP mange pene PCr, men om kvaliteten er likedan vet jeg ikke! Lenke til kommentar
robin1379 Skrevet 28. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2010 er vel bare kjølinga som har vært problemet har vært bra fornøyd ellers, men kjølinga har vært såpass dårlig et det trekker veldig ned Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Trudde Asus var noe av det beste på bærbar siden jeg.. Eller så har HP mange pene PCr, men om kvaliteten er likedan vet jeg ikke! Asus er en av de beste nå om dagen ifølge kundetilfredshetsmålinger. Og temperatur avhenger jo av hva slags utstyr som sitter i burken, det er bare og kjøpe en slapp pc det så holder den seg nok kald og god. Lenke til kommentar
robin1379 Skrevet 28. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2010 er snart 3 år gammel den siste asus'en jeg har vært borti så kan hende det har blitt bedre og kjøpe noe med slapp hardware for og få den stille gående er uaktuelt, blandt annet hp støyer jo veldig lite og holder fine tempraturer fordi om det er bra utstyr i de men er asus noe og satse på da? og amd er vel mer grådige på strøm? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 er snart 3 år gammel den siste asus'en jeg har vært borti så kan hende det har blitt bedre og kjøpe noe med slapp hardware for og få den stille gående er uaktuelt, blandt annet hp støyer jo veldig lite og holder fine tempraturer fordi om det er bra utstyr i de men er asus noe og satse på da? og amd er vel mer grådige på strøm? Amd Turion II bruker 35w som er det samme som strømforbruket på en i5 cpu eller en duo core , i7 cpu'ene bruker opptil 55watt og blir veldig varme så de passer best i store bærbare med god plass og god lufting. Lenke til kommentar
robin1379 Skrevet 28. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2010 har kikka endel nå og kan vel egentlig få en bærbar til under 6k som holder til mitt bruk blir som sagt stort sett bare lette programer og spill jeg kommer til og kjøre lest litt rundt om asus og ser de får mye bra kritikk og virker som kjølinga ikke er noe problem lenger, og er også asus som ser ut til og passe best for meg hva tror dere om denne? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Den er fin den. Skjermkortet er bra på eldre spill, nyere må nok kjøres på low settings for å få noe flyt. Bra cpu med integrert minnekontroller og Intel grafikkdel noe som vil hjelpe på batteritida. Legger ved denne helgas prisbombe for å forvirre litt i siste lita. Den har atskillig bedre spec og det til samme pris +200kr. Tilbudet går dog ut ikveld etter det jeg skjønner.Packard Bell EasyNote TJ75-724 ENTJ75JO724NC, Intel Core i5-430M-2,26 Ghz, 4096Mb DDR3 Ram, ATI Radeon HD 5650 Grafikk, 640Gb 5400rpm disk. 15,6" 1366 x 768 Skjerm. Lenke til kommentar
robin1379 Skrevet 28. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2010 det der så ut som et bra alternativ, er det den prisen i butikkene og? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) det der så ut som et bra alternativ, er det den prisen i butikkene og? Uhm som sagt så tror jeg dette tilbudet går ut ikveld kl.2400, normal pris er 6995 sånn ca. Og jeg tror nok det kun gjelder webshop. Endret 28. februar 2010 av vidarkri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå