Gå til innhold

Ny bærbar til ca 6-7000, litt spilling.

robin1379

Anbefalte innlegg

Hei

skal ha ny bærbar, kunne tenkt meg noe rundt 6-7k kan gå over og

skal klare noe spill som bf2, cod mw2 og andre ikke så tunge spill

hdmi/dvi utgang, gjerne utgang for digital coax eller optisk digital utgang

helst 17" skjerm, minimum 15", widescreen

4gb ram eller mer, helst intel cpu

har ikke behov for noe ekstremt bra batteri, men kjekt om den kan brukes et par timer på batteri

bryr meg svært lite om design, vekt og størelse

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

litt skeptisk til asus etter og ha hatt 2 stk i huset og ganske misfornøyd med begge to, støyer fælt og blir vanvittig høy cpu tempraturer, har riktig nok vært med amd prossesor da

noen som har erfaringer med en sånn?

men sånn ellers så det jo bra ut det

stod litt lite info om den der da

gjør heller ikke noe om det er demovare

Lenke til kommentar

Trudde Asus var noe av det beste på bærbar siden jeg..

Eller så har HP mange pene PCr, men om kvaliteten er likedan vet jeg ikke!

Asus er en av de beste nå om dagen ifølge kundetilfredshetsmålinger.

Og temperatur avhenger jo av hva slags utstyr som sitter i burken, det er bare og kjøpe en slapp pc det så holder den seg nok kald og god. ;)

Lenke til kommentar

er snart 3 år gammel den siste asus'en jeg har vært borti så kan hende det har blitt bedre

og kjøpe noe med slapp hardware for og få den stille gående er uaktuelt, blandt annet hp støyer jo veldig lite og holder fine tempraturer fordi om det er bra utstyr i de

men er asus noe og satse på da?

og amd er vel mer grådige på strøm?

Lenke til kommentar

er snart 3 år gammel den siste asus'en jeg har vært borti så kan hende det har blitt bedre

og kjøpe noe med slapp hardware for og få den stille gående er uaktuelt, blandt annet hp støyer jo veldig lite og holder fine tempraturer fordi om det er bra utstyr i de

men er asus noe og satse på da?

og amd er vel mer grådige på strøm?

Amd Turion II bruker 35w som er det samme som strømforbruket på en i5 cpu eller en duo core , i7 cpu'ene bruker opptil 55watt og blir veldig varme så de passer best i store bærbare med god plass og god lufting.

Lenke til kommentar

Den er fin den. Skjermkortet er bra på eldre spill, nyere må nok kjøres på low settings for å få noe flyt.

Bra cpu med integrert minnekontroller og Intel grafikkdel noe som vil hjelpe på batteritida.

Legger ved denne helgas prisbombe for å forvirre litt i siste lita.

Den har atskillig bedre spec og det til samme pris +200kr. Tilbudet går dog ut ikveld etter det jeg skjønner.Packard Bell EasyNote TJ75-724 ENTJ75JO724NC, Intel Core i5-430M-2,26 Ghz, 4096Mb DDR3 Ram, ATI Radeon HD 5650 Grafikk, 640Gb 5400rpm disk. 15,6" 1366 x 768 Skjerm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...