Doga Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Hei hei Tenkte å starte opp igjen litt med AoC, og lurte på hvilke klasser som er de raskeste å levle opp? Har en lv 37 Bear Shaman jeg ikke har spilt med på et års tid, men kunne kanskje tenke meg å prøve noe annet også. Liker hybridklasser godt, men pur dps er også moro... Noen tips? Lenke til kommentar
Kerv Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Alle klassene er raske å levle opp. Og ikke velg en klasse kun for å komme fort til level 80 Det er gjort på et par uker uansett med litt hjelp Lenke til kommentar
Doga Skrevet 28. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2010 Grunnen til at jeg spør om de raskeste er bare at jeg ikke vet om jeg kommer til å spille det mye, tenkte hovedsaklig bare å bli lv 80 og se områdene og kanskje litt dungeons Klart, et casual norsk guild hadde vært moro også, helst på Crom, orker ikke pvp server i alle fall. Lenke til kommentar
Halky Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 De klassene som ihvertfall jeg syntes er enklest og lvl opp er: Demo, Necro, Barb og ToS. Mulig Sin og HoX er enkle og lvl opp også, men har ikke prøvd de klassene selv enda. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Personlig sysn jeg ToS og PoM må være de enkleste, men har ikke prøvd andre casterklasser. Mulig de er like enkle også. Assassin går også rimelig raskt, for du river ned alt som du kommer over så lenge du ikke puller mer enn 3 om gangen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå