Erikn Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Hei. Jeg sliter med å få stilt lyden på pcen fordi den er får høy og vil ikke lavere. Alle lyd instillingene på pcen står på 1% som gjør at jeg ikke får den lavere. Selv om den er på 1%, er lyden veldig høy og 2% er værre. Jeg har skjekket alle lyd områdene på pcen men det er det samme på alle instillingene. Jeg bruker Headset og bruker ikke høytalere. (headsetet sin volum instillinger er og på 1%) Er det noen løsninger på dette problem? Lenke til kommentar
hauard Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Hvis dette er en laptop så har du kanskje et "hjul" på siden av PC'en hvor du kan stille lyden. Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Høyreklikk på lydikonet på linjen til høyre og velg "demp"? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 (endret) WOOPS NVM, feil post Endret 27. februar 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
Erikn Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2010 Det er en stasjoner pc. Ingen av delene funket:/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå