peacee Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 hei når jeg starter maskinen kommer det opp en beskjed som sier: Fil: \windows\system32\drivers\sypxxw.sys Status: 0xc0000225 Info: kan ikke laste inn windows fordi en kritisk systemdriver mangler eller er skadet. det står også at jeg skal sette inn innstallasjons-CDen for windows å starte maskinen på nytt. men problemet mitt er at maskinen vil ikke boote fra cd-rom kun IDE HDD. jeg starter maskinen trykker på f12/boot menu så kommer det bare opp alternativ 6. IDE HDD kan noen hjelpe med dette? Lenke til kommentar
HValder Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Har du prøvd å endre boot-sequence via BIOS? Sjekka ledninger til cd-romen? Lenke til kommentar
peacee Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2010 ja har prøvd å gå in i setup menyen å endre boot rekkefølge osv. men den begynner å kjøre cd'en men alikevell så funker det ikke å boote frfa cd-rom Lenke til kommentar
peacee Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2010 aner ikke hva som var feil men jeg putta harddisken i min laptop å da fikk jeg boota fra cd å installert den på nytt =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå