lobhjkh Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Hjelp! noen har stjelt passordet på hotmailen min og har skiftet passord! på steam også! Hvordan kan jeg få det tilbake? trenger hjelp! har masse spill på steamen min til over 2000 kroner. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 det første du må gjøre er vel strengt tatt å kontakte banken din å få de til å sperre kortet ditt dersom dette er inlagt i steam store. så kontakter du valve å de vil mest sansynligvis be om å få bevis på at du er eier av konten (bilde av deg selv med dato og legetimasjon eventuelt) . Hotmail vet jeg ikke helt hvordan du skal gå frem. Lenke til kommentar
Waco Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 (endret) hotmail bruker vel hemmelig spørsmål og hemmelig svar systemet.. edit: var en tur innom steampowered og jeg fant svar på spørsmålene dine der på 2minutter. www.steampowered.com så ka du også ta en tur på www.hotmail.com Endret 27. februar 2010 av Login Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå